Gå til innhold

Gothic III release-dato endelig fastslått?


Anbefalte innlegg

Hmm, jeg har nok ikke sagt noe om mulighet for å bli med i Militia bare ved å ta Rengaru. :hmm:

 

Uansett, det burde da ikke være så vanskelig å bli med i Militia? Det er da ganske så lett, bare bli en citizen, så kan du bli med uten problemer. Jeg skal dog samtidig anbefale leiesoldatene på Onar's gård også. De er veldig artige karer, og jeg mener de har mye mer spennende oppdrag. Blir du med dem, tror jeg faktisk du raskere skal få informasjon angående thieves' guild der (mener det er noen der som er med eller noe sånn).

 

Angående det at du ikke har spilt det på en stund: Slapp av, du er ikke den eneste. Jeg kan legge fra meg Gothic i lange tider (siden jeg har gått gjennom det flere ganger før), men med en gang jeg starter, er det lite som stopper meg. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm, jeg har nok ikke sagt noe om mulighet for å bli med i Militia bare ved å ta Rengaru. :hmm:

 

Uansett, det burde da ikke være så vanskelig å bli med i Militia? Det er da ganske så lett, bare bli en citizen, så kan du bli med uten problemer. Jeg skal dog samtidig anbefale leiesoldatene på Onar's gård også. De er veldig artige karer, og jeg mener de har mye mer spennende oppdrag. Blir du med dem, tror jeg faktisk du raskere skal få informasjon angående thieves' guild der (mener det er noen der som er med eller noe sånn).

 

Angående det at du ikke har spilt det på en stund: Slapp av, du er ikke den eneste. Jeg kan legge fra meg Gothic i lange tider (siden jeg har gått gjennom det flere ganger før), men med en gang jeg starter, er det lite som stopper meg. :)

6902140[/snapback]

 

Lett å bli med i Militia? Det er jo en ti-manns-jobb! Jeg har null og niks sjangs for å drepe en ork i min tilstand. Er jo så vidt jeg greier en ulv. :cry:

 

Det var nemlig noe Lord André sa til meg, noe jeg ikke måtte fortelle noen om. Det var noe med en tyv, og om jeg fakket han så fikk jeg komme inn i Militia. Det eneste jeg husker om det oppdraget var at det var noe med en tyv. Er det noen her som husker noe sånt?

 

EDIT:

 

Hmm, jeg har nok ikke sagt noe om mulighet for å bli med i Militia bare ved å ta Rengaru.

 

Huff, jeg formulerte meg nok litt dårlig i den posten. Jeg syns jeg kan huske at jeg spurte om noen tips (her på forumet) til å komme inn i Militia, så var det noen som spurte meg om jeg virkelig ville inn i det lauget, som om jeg hadde noe valg -- har jeg et valg? :p

Endret av Flaringo
Lenke til kommentar
Hmm, jeg har nok ikke sagt noe om mulighet for å bli med i Militia bare ved å ta Rengaru. :hmm:

 

Uansett, det burde da ikke være så vanskelig å bli med i Militia? Det er da ganske så lett, bare bli en citizen, så kan du bli med uten problemer. Jeg skal dog samtidig anbefale leiesoldatene på Onar's gård også. De er veldig artige karer, og jeg mener de har mye mer spennende oppdrag. Blir du med dem, tror jeg faktisk du raskere skal få informasjon angående thieves' guild der (mener det er noen der som er med eller noe sånn).

 

Angående det at du ikke har spilt det på en stund: Slapp av, du er ikke den eneste. Jeg kan legge fra meg Gothic i lange tider (siden jeg har gått gjennom det flere ganger før), men med en gang jeg starter, er det lite som stopper meg. :)

6902140[/snapback]

 

Lett å bli med i Militia? Det er jo en ti-manns-jobb! Jeg har null og niks sjangs for å drepe en ork i min tilstand. Er jo så vidt jeg greier en ulv. :cry:

 

Det var nemlig noe Lord André sa til meg, noe jeg ikke måtte fortelle noen om. Det var noe med en tyv, og om jeg fakket han så fikk jeg komme inn i Militia. Det eneste jeg husker om det oppdraget var at det var noe med en tyv. Er det noen her som husker noe sånt?

 

EDIT:

 

Hmm, jeg har nok ikke sagt noe om mulighet for å bli med i Militia bare ved å ta Rengaru.

 

Huff, jeg formulerte meg nok litt dårlig i den posten. Jeg syns jeg kan huske at jeg spurte om noen tips (her på forumet) til å komme inn i Militia, så var det noen som spurte meg om jeg virkelig ville inn i det lauget, som om jeg hadde noe valg -- har jeg et valg? :p

6902229[/snapback]

 

 

 

Gå ut utgangen ved markedsplassen, gå ut i skogen ved siden av den bratte stien til venstre, hvis du følger godt med, vil du se en hule, her ligger en øks som har tilhørt en orc, ta den med deg, og gi den til Harad.

 

Lenke til kommentar
Ah, spilte litt Gothic 2 i går. Kan rett og slett ikke fatte hvorfor jeg ikke har spilt noe mer tidligere! Dette spillet er jo konge! Valgmuligheter i massevis. Ååååh, det er såååå brraaaaaa! :love:

 

 

Jeg syns jeg kan huske at Hr. Jennsen og KayAU nevnte noe om at jeg ikke måtte bli med i "The Millitia", men hittil virker det som de ikke gir meg noe valg. Jeg har fakket Rengaru, men jeg fikk bare informasjon om "The thieves' guild" og en slant med penger, fikk ikke komme inn i "The Millitia" som godeste Lord André lovet meg -- eller var det noe annet jeg måtte gjøre? Det var i alle fall noe veldig hemmelig jeg kunne gjøre slik at jeg fikk komme inn i "The Millitia" uten å bli en borger av byen. Uansett, kan jeg bli med i et annet laug, men alikevel fortsette på historien, eller jeg bli med i "The Millitia"?

 

6900938[/snapback]

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Klart du har eit valg. :)

 

Der er tre laug i spelet, der militiaen er ein del av det eine. Når du har blitt med, er det ingen veg attende, so du bør vere sikker på at det er det du vil (du kan sjølvsagt spele igjennom i eit anna laug neste gong :) ).

 

Eg trur militiaen er det lauget det er enklast å bli med i, og magikarane er det det er vanskelegast å bli med i. Spør litt rundt i byen om du treng informasjon om lauga. Uansett anbefalar eg at du blir borgar først, det lønnar seg både økonomisk og med tanke på erfaring. Det er ikkje altfor vanskeleg heller. Du må som kjent bli godkjent av mestrane i den nedre delen. Den einaste som kan by på ei utfordring er smeden, som krever at du gir han eit orke-våpen for å bevise at du "dug til noko". Merk kva han spør om: Eit orkevåpen. Der finst to hovudtypar av slike våpen: dei som har ein ork i eine enden, og dei som ikkje har det. Som nybyrjar er det nok lettast å få tak i sistnemnde (Dragon Hunter fortalte deg kor du kan finne eit). Det er òg mogleg å få tak i eit frå ein av orkane utanfor byen, men det er litt vanskelegare. Anbefalar då at du blir med den forrige lærlingen til Bosper, Bartok, ein tur i skogen, og brukar nokre scrollar (du fekk vel nokre eldkuler i starten) når du møter ork-en. Orke-speidarar slår hardt nok, men dei er lett-antennelege. ;)

 

Kay

Lenke til kommentar
   Spells are the most devastating weapon this game can produce, being able to deal massive damage to masses of computer driven entities, shatter undead with only one blow or summon entire undead armies to fight for the hero.

 

Oooh, nydelig! :D

6907298[/snapback]

 

Blir festlig hvis orce-sjamanene, eller onde magikkere får tak i slike spell scrolls. :yes:

Lenke til kommentar
Jo, men de avkreftet da dette senere? Forresten, hvor i den artikkelen står det at man kan ri hest? Jeg så ikke det. :dontgetit:

6908238[/snapback]

 

På side 2 i previewet står det:

 

Riding will be a necessary solution which can spare the player of innumerable hours of jolly jogging between the northern realms and the southern part of the continent.
Lenke til kommentar
Jo, men de avkreftet da dette senere? Forresten, hvor i den artikkelen står det at man kan ri hest? Jeg så ikke det. :dontgetit:

6908238[/snapback]

 

På side 2 i previewet står det:

 

Riding will be a necessary solution which can spare the player of innumerable hours of jolly jogging between the northern realms and the southern part of the continent.

6908485[/snapback]

 

Åja, det var 2 sider, ja.

Lenke til kommentar
"Hi, just wanted to ask if you've got a screenshot of someone riding on a horse, and where did you get this information? The producers said, that there will be no horses and no scavengers to ride on"

 

Ingen hester i spillet nei.

6909497[/snapback]

 

Han fyren som skrev artikkelen skrev jo òg at Gothic 3-motoren var bare en oppgradert versjon av Gothic 2-motoren -- noe det ikke er.

Lenke til kommentar
   Spells are the most devastating weapon this game can produce, being able to deal massive damage to masses of computer driven entities, shatter undead with only one blow or summon entire undead armies to fight for the hero.

 

Oooh, nydelig! :D

6907298[/snapback]

 

Blir festlig hvis orce-sjamanene, eller onde magikkere får tak i slike spell scrolls. :yes:

6907719[/snapback]

Det var en stund jeg synes Piranha fokuserte veldig på magikere og at alle andre "klasser" ikke ble snakket om i det hele tatt.

 

Så kom det endel info om melee og ranged som stilte de på linje.

 

Er vi tilbake dit at G3 er lagd med magiker i tankene?

 

Edit: Litt rart at Piranha har lagd den kraftigste spellen som aoe. Hva er da vitsen med mer pinpointede spell'er? (Eller mener de den oppsummerte skaden fra alle som er i nærheten?)

Endret av maanemann
Lenke til kommentar
On September 12th we have shipped a Goldmaster version of Gothic 3 for replication. However, due to several problems that got known only afterwards no production has taken place, instead we decided to create another, new goldmaster.

This new master is currently (Sep 21st) still being worked on!

Therefore, no one has had any access to the version that will start selling on October 13th in various European territories.

 

No testing (by external persons) of this version can have been done. All test results that have been published up to now are based on the scrapped goldmaster or in many cases on even older preview versions.

 

Det kan se ut som vi må vente lengre

Link

Endret av saitaM
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...