Gå til innhold

Gothic III release-dato endelig fastslått?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GOTHIC 3 PC GAMER REVIEW

 

Finally! And they are EXCITED. They're actually anticipating that it will be better than Oblivion (". . . Gothic 3 is shaping up to be the Oblivion many of us wish we'd gotten."), which is really saying something for a mainstream gaming publication that gave Oblivion a 95% rating. You guys better feel grateful to me for typing this whole thing up. I apologize in advance for any typos. I didn't proofread it. Here it is:

 

"It's hard not to feel a little sorry for the creators of the Gothic series. Few gamers are aware that a surprising amount of what made Bethseda's Oblivion so great in early 2006- loads of voiced dialog, elements of its combat system, and its life-like AI routines that allowed NPCs to go about their daily business in a lifelike way- had already been done brilliantly in Gothic 2 back in 2003. Clunky controls and an unwieldy UI led to relatively weak sales of G2 in the US, so there will be plenty of gamers coming to Gothic 3 this fall thinking it's merely an Oblivion knock-off. Oh, how wrong they'll be. In fact, Gothic 3 is shaping up to be the Oblivion many of us wish we'd gotten.

G3 is a first/third-person RPG set in a fantastical open-ended land filled with over 50 unique monsters, 50 spells, countless weapons, armor, loot, and quests. Its class-free character development system lets you train your character in a wide variety of physical combat disciplines and magical powers. Sounds familiar, right? But unlike most RPGs, G3 places you in a land after it has suffered a major defeat, one that has no relation to anything you did in earlier chapters. Orcs have invaded the world and made mankind their slaves, and you're one of only a handful of free humans remaining. It's up to you to decide if you want to go out of your way to save your fellow humans or your own hide.

What I found most interesting and surprisingly invigorating as I played an early build of G3 is the absence of a sense of impending doom. The worst, it seems, is over, and rather than running around in a panic, closing "dimensional gates," I felt like a real adventurer in a real medieval land, taking missions at my own pace without feeling like I was being forced down a path.

That's not to say that the world was sitting around waiting for me. In stark contrast to Oblivion, if you don't finish many of the quests in G3 within a certain period of time, events will play out on their own. For example, you may be asked to help the humans storm a castle that has been overrun by orcs. You can go along on the raid with your AI buddies and help turn the tide, but if you don't, and you go to that castle later, you may find that the battle has already happened and that either the humans or the orcs have won.

Graphically, G3 is up there with Oblivion- a little worse in places (e.g., low-res ground textures), but a little better in others (e.g., draw distance)- and the world has a grittier, dirtier, more lived-in feel. One aspect where it has Oblivion beat hands-down is load times: Once G3 starts up, there are none- the world streams in seamlessly.

As someone who loved Oblivion and appreciated its huge variety of voiced dialog, even I must admit that the game's limited number of voice actors made NPCs seem generic, but Piranha assured me that G3's 20+ hours of voice dialog are being recorded by a whopping 25 actors, hopefully ensuring that the game's hundreds of unique-looking NPCs also have distinct personalities.

With its controls and UI finally up to modern standards and the series' revolutionary features blinged out like never before, Gothic 3 is poised to give ravenous RPG fans their largest, juiciest meal since Bethseda fed them at the start of the year." -Greg Vederman

 

Åååååååååååå! TOPPERS! :D

Endret av xm8
Lenke til kommentar
GOTHIC 3 PC GAMER REVIEW

As someone who loved Oblivion and appreciated its huge variety of voiced dialog, even I must admit that the game's limited number of voice actors made NPCs seem generic, but Piranha assured me that G3's 20+ hours of voice dialog are being recorded by a whopping 25 actors,

6867881[/snapback]

Som TES-lojalist og G-skeptiker, må jeg alikevel gi G fansen denne. Det var nok litt for få i TES gitt.

 

Liker også at de har gått for Hollywood folk denne gangen.

Endret av maanemann
Lenke til kommentar

Haha, aldri artig å innrømme at man har blitt "slått", sel vom at det ikke er krigen, men bare slaget (foreløpig). :)

 

Uansett, ja, jeg er enig. I tillegg til at det var for få skuespillere, var det også ofte veldig liten innlevelse i mange av stemmene til de litt mindre viktige karakterene. Likevel, hovedkarakterene var jo faktisk kjempeflott (muligens grunnet det at de brukte flere svære Hollywood-stjerner).

 

Jeg er forøvrig såre enig med fyren som skrev det der. Mange tror nok at "woah, dette var jo bedre enn Oblivion! Men igjen, Oblivion var jo først ute da, så Gothic får ingen ære for det uansett", men dette blir jo helt feil. Ser man helt bort fra kampsystemet i Gothic, så er resten så nært perfeksjon som en kan komme. Tross det at de har brukt langt mer primitive metoder for å få Gothic 2 til å stå, så er det fortsatt mye bedre enn TES-spillene på ganske så mange punkter.

Men Oblivion er jo definitivt Eye-candy da. Det skal de ha. :)

 

Nå lurer jeg virkelig på hvilken karakter dette spillet vil få. Oblivion fikk stort sett 90-95/100 - Hva om dette er mye bedre? Det kan da ikke få 100/100! Det er ikke mulig (tenker ikke på at Gothic ikke kan bli SÅ bra - men at INGEN spill kan bli så bra).

 

Jeg skal være ærlig å si at forventingene mine ble smålig høye etter å ha lest det der. De var skyhøye før - nå er de stratosfærisk høye! :ohmy:

 

EDIT: Jeg likte godt det at fyren som skrev artikkelen der faktisk elsker Oblivion, og tydeligvis ikke er noen Gothic-fanboy som på forhånd liker spillet samme hvor dårlig det måtte være. Det lover jo godt. :)

 

EDIT2: Jeg lukter en egen Gothic-luke i "spillforum for de mest omdiskuterte spillene" etter hvert som 3'ern kommer. :D

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Nå lurer jeg virkelig på hvilken karakter dette spillet vil få. Oblivion fikk stort sett 90-95/100 - Hva om dette er mye bedre? Det kan da ikke få 100/100! Det er ikke mulig (tenker ikke på at Gothic ikke kan bli SÅ bra - men at INGEN spill kan bli så bra).

Eg trur mange anmeldarar var under tung påverknad av hype når dei satte karakter på Oblivion. Forventningane var skyhøge, og i byrjinga såg det jo ut til å innfri. For min del tok det i alle fall ein god del timar før eg byrja å sjå svakheitene.

 

For meg var Oblivion ein 7 av 10. Nydeleg grafikk, stor fridom og stort omfang trakk opp. Dårleg karakterutvikling (det å øydelegge "level up" er ganske alvorleg for ein RPG), og keisam utforsking (etter ei stund) trakk ned.

 

Gothic II var ein 9 av 10. Det traff på nesten alt...men der er stadig ting som kan bli betre. Spelet kan bli større, grafikken og kontrollsystemet kan bli betre. Dersom Gothic III klarar å bli betre på dette, utan å bli dårlegare på andre ting...då trur eg vi har ein 10 av 10 (evt 98 av 100). :)

 

Mindre enn ein månad att no...:D

 

Kay

Lenke til kommentar

Intervju med Phillip Krause:

 

PG: You developed the engine on your own. Why dind't you license another engine?

What are the advantages of developing a own engine?

 

PK: We testet different engines. The main reason for not using a license product was

that at the time no existing engine could manage a world as big as the Gothic3 world

without loading zones. Another reason was the very special workflow this seamless world

needs. This means that our Game Editor is especially fitted for our needs and allows us

to work efficiently with enormous amount of data in Gothic3. Another point for a own

engine is that we can use it for further games for free.

 

 

PG: Are there any remnants form the old Gothic2 engine in the new engine or did you

programm it completly form scratch?

 

PK: The Gothic3 engine has been completly programmed from scratch. We did of course use

the Know-How form Gothic1 and 2 for our planing state. But we could not use any code

because of the very different architecture of the engines and the higher

requierments of the Gothic3 engine.

 

PG: You are using middleware like Speedtree and Emotion FX. What are strenghts of

these software? Did you integrate mor middleware into the engine?

 

PK: Speedtree is nowadays just a standard engine component and convinces with visual

quality and very fast editing. Other than that we used the Novodex-Engine from Ageia

and we are using some smaller open source projects for the design of the editor.

 

PG: What are the most important graphical highlights that allow you to stand out

in the competition (eg water, clear view, amount of details)?

 

PK: Gothic has always been defined by the living and detailed game world not by

particular graphic effects. But this doen't mean that there are none in Gothic3.

We are trying to design the technicall aspects so that they are supporting the

'Gothic-Look' not destroying it. Because there is not so much high polishing in Gothic

than in Oblivion or some SF Shooters, we use, for example, Spectecular Highlights

more discret. Also part of the speciall atmosphere in Gothic is the weather system.

There will be different settings for the different regions in Gothic3. Also there will

be a seamless transition between these regions and settings.

Additionally the enormous clear view (about 500 meters) will be supportet by a Depth

of Field effect. As a result of our extrem flexible shader system our designers could

let steam of. There are for example windows out of ripple glas (direct translation, don't

know if it's correct) with Distortion effects and a lot of other eye catchers.

Also the whole Gothic3 world is hand made. This is as true for the complex moddeled

landscape as it is for the object locations from the smallest hassock to the completly

equipped orc fortrest. But graphics aside, there are more technicalhightlights in

Gothic3 like the AI which allows the NPCs to travel throughout the enitier world due to

a dynamical rout finding (Wegfindung in german, also a direct translation).

 

PG: What are the technical hightlights of the renderer? Will players with Shader 1

and 2 hardware also have a chance to see them?

 

PK: One of the hightlights is the light and shadow system. The light system supports

besides dynamical light also per-pixel-duffuse and specular light and per pixel spherical

harmonics ambient lighting with per vertex amient occlusion. To see all the effects

you have to have a shader model 3 vga card. This counts for detailed shadows and static

per pixel light. Besides that the only difference betweend shader3 and shader2 cards will

be the caps of the speciffic graphic card. For example if the card supports a Depth of

Field effect or not. Parallax and Bump Mapping will be supported by both shaders. With

shader model 1 cards on the the other hand, one will to do without per pixel light and

parallax mapping.

 

Intervju med Michael Paeck (Tysk)

 

As for system requirements needed to play Gothic 3 without any problems Michael mentions a 3 GHz processor, 1.5 Gb Ram and a Geforce 7800GT.

 

Gamona.de Intervju (Tysk)

 

Some of the things they discuss are the new group-attacks, especially convenient when fighting multiple orcs, the changeable difficulty level and the performance.
Lenke til kommentar

Prøvd 1'eren og 2'eren, var ikke spessielt moro + så mange bugs at de skulle hatt bugalert på coveret..

 

Sett trailere og filmer av dette spillet og vil ikke si det ser noe stort bedre ut. Grafikken er noe av det gråeste jeg har sett noen gang. Altfor lite fargebruk osv, mange av "dyrene" ser helt ødelagte ut og man ser den dårlige texturen lang vei og dere kaller dette game of the year? Vel, foreløpig ser det mer ut som disaster of the year for min del, men vi får vel bare vente å se.

Endret av [AH-64]Undead
Lenke til kommentar
Prøvd 1'eren og 2'eren, var ikke spessielt moro + så mange bugs at de skulle hatt bugalert på coveret..

 

Sett trailere og filmer av dette og vil ikke si det ser noe stort bedre ut. Grafikken er noe av det gråeste jeg har sett noen gang. Altfor lite fargebruk osv, mange av "dyrene" ser helt ødelagte ut og man ser den dårlige texturen lang vei og dere kaller dette game of the year? Vel, foreløpig ser det mer ut som disaster of the year for min del, men vi får vel bare vente å se.

6874310[/snapback]

 

1-eren hadde ikke mange bugs, og 2-eren hadde ikke mer enn at det var spillbart. Grafikken i The Valley of Mines er grå og kald for å skape stemning, og teksturoppløsningen var god nok. Hadde de gjort spillet Disney-aktig, og fargerikt, hadde det ikke vært det samme. Stemningen i Gothic-spillene er noe som gjør at de tar balletak på TES-spillene. Har spilt gjennom både 1-eren, og 2-eren flere ganger.

 

Ser dyrene ødelagte ut? Utdyp litt mer, animasjonen på dyrene er så godt som perfekt. Gothic III har fantastisk grafikk i trailerene, og grafikk på nivå med UT2007 (jævla tech-demo, BTW), er umulig i et spill som Gothic. Det er imponerende nok at spillet grafisk sett overgår Half-Life 2.

Lenke til kommentar
Undead,16/09-2006 : 14:48]Prøvd 1'eren og 2'eren, var ikke spessielt moro + så mange bugs at de skulle hatt bugalert på coveret..

 

Sett trailere og filmer av dette og vil ikke si det ser noe stort bedre ut. Grafikken er noe av det gråeste jeg har sett noen gang. Altfor lite fargebruk osv, mange av "dyrene" ser helt ødelagte ut og man ser den dårlige texturen lang vei og dere kaller dette game of the year? Vel, foreløpig ser det mer ut som disaster of the year for min del, men vi får vel bare vente å se.

6874310[/snapback]

 

1-eren hadde ikke mange bugs, og 2-eren hadde ikke mer enn at det var spillbart. Grafikken i The Valley of Mines er grå og kald for å skape stemning, og teksturoppløsningen var god nok. Hadde de gjort spillet Disney-aktig, og fargerikt, hadde det ikke vært det samme. Stemningen i Gothic-spillene er noe som gjør at de tar balletak på TES-spillene. Har spilt gjennom både 1-eren, og 2-eren flere ganger.

 

Ser dyrene ødelagte ut? Utdyp litt mer, animasjonen på dyrene er så godt som perfekt. Gothic III har fantastisk grafikk i trailerene, og grafikk på nivå med UT2007 (jævla tech-demo, BTW), er umulig i et spill som Gothic. Det er imponerende nok at spillet grafisk sett overgår Half-Life 2.

6874369[/snapback]

 

 

Eh, hva med at animasjonene ser ut som en 7åring har laget? Faktisk Gothic 2 hadde så mange bugs at det ikke var spillbart. Selvom stemningen skal være sånn ser det fremdeles ikke spessielt bra ut.

 

Screenshotene ligner ikke gameplayvideoene i det hele tatt på grafikken.

Endret av [AH-64]Undead
Lenke til kommentar
Undead,16/09-2006 : 14:48]Prøvd 1'eren og 2'eren, var ikke spessielt moro + så mange bugs at de skulle hatt bugalert på coveret..

 

Sett trailere og filmer av dette og vil ikke si det ser noe stort bedre ut. Grafikken er noe av det gråeste jeg har sett noen gang. Altfor lite fargebruk osv, mange av "dyrene" ser helt ødelagte ut og man ser den dårlige texturen lang vei og dere kaller dette game of the year? Vel, foreløpig ser det mer ut som disaster of the year for min del, men vi får vel bare vente å se.

6874310[/snapback]

 

1-eren hadde ikke mange bugs, og 2-eren hadde ikke mer enn at det var spillbart. Grafikken i The Valley of Mines er grå og kald for å skape stemning, og teksturoppløsningen var god nok. Hadde de gjort spillet Disney-aktig, og fargerikt, hadde det ikke vært det samme. Stemningen i Gothic-spillene er noe som gjør at de tar balletak på TES-spillene. Har spilt gjennom både 1-eren, og 2-eren flere ganger.

 

Ser dyrene ødelagte ut? Utdyp litt mer, animasjonen på dyrene er så godt som perfekt. Gothic III har fantastisk grafikk i trailerene, og grafikk på nivå med UT2007 (jævla tech-demo, BTW), er umulig i et spill som Gothic. Det er imponerende nok at spillet grafisk sett overgår Half-Life 2.

6874369[/snapback]

 

 

Eh, hva med at animasjonene ser ut som en 7åring har laget? Faktisk Gothic 2 hadde så mange bugs at det ikke var spillbart. Selvom stemningen skal være sånn ser det fremdeles ikke spessielt bra ut.

 

Screenshotene ligner ikke gameplayvideoene i det hele tatt på grafikken.

6874469[/snapback]

 

Eh, hva snakker du om? Det er haugevis med folk som har gjennonført toeren, og det burde jo bevise at spillet er spillbart. Animasjonene er jo helt konge, som Dragon Hunter sa. Og teksturkvaliteten på dyrene kan se litt dårlig ut; men hva har det å si? Det er tross alt gameplayet som teller.

Lenke til kommentar
Undead,16/09-2006 : 15:19]
Undead,16/09-2006 : 14:48]Prøvd 1'eren og 2'eren, var ikke spessielt moro + så mange bugs at de skulle hatt bugalert på coveret..

 

Sett trailere og filmer av dette og vil ikke si det ser noe stort bedre ut. Grafikken er noe av det gråeste jeg har sett noen gang. Altfor lite fargebruk osv, mange av "dyrene" ser helt ødelagte ut og man ser den dårlige texturen lang vei og dere kaller dette game of the year? Vel, foreløpig ser det mer ut som disaster of the year for min del, men vi får vel bare vente å se.

6874310[/snapback]

 

1-eren hadde ikke mange bugs, og 2-eren hadde ikke mer enn at det var spillbart. Grafikken i The Valley of Mines er grå og kald for å skape stemning, og teksturoppløsningen var god nok. Hadde de gjort spillet Disney-aktig, og fargerikt, hadde det ikke vært det samme. Stemningen i Gothic-spillene er noe som gjør at de tar balletak på TES-spillene. Har spilt gjennom både 1-eren, og 2-eren flere ganger.

 

Ser dyrene ødelagte ut? Utdyp litt mer, animasjonen på dyrene er så godt som perfekt. Gothic III har fantastisk grafikk i trailerene, og grafikk på nivå med UT2007 (jævla tech-demo, BTW), er umulig i et spill som Gothic. Det er imponerende nok at spillet grafisk sett overgår Half-Life 2.

6874369[/snapback]

 

 

Eh, hva med at animasjonene ser ut som en 7åring har laget? Faktisk Gothic 2 hadde så mange bugs at det ikke var spillbart. Selvom stemningen skal være sånn ser det fremdeles ikke spessielt bra ut.

 

Screenshotene ligner ikke gameplayvideoene i det hele tatt på grafikken.

6874469[/snapback]

 

Eh, hva snakker du om? Det er haugevis med folk som har gjennonført toeren, og det burde jo bevise at spillet er spillbart. Animasjonene er jo helt konge, som Dragon Hunter sa. Og teksturkvaliteten på dyrene kan se litt dårlig ut; men hva har det å si? Det er tross alt gameplayet som teller.

6874494[/snapback]

 

Riktig. God grafikk kan ikke redde et dårlig spill, og dårlig grafikk kan ikke ødelegge et godt spill.

 

Flere av animasjonene i Gothic-spillene er motion capture. Screenshotsene ligner så absolutt på grafikken i gameplay-videoene.

Lenke til kommentar
Undead,16/09-2006 : 14:48]Prøvd 1'eren og 2'eren, var ikke spessielt moro + så mange bugs at de skulle hatt bugalert på coveret..

 

Sett trailere og filmer av dette spillet og vil ikke si det ser noe stort bedre ut. Grafikken er noe av det gråeste jeg har sett noen gang. Altfor lite fargebruk osv, mange av "dyrene" ser helt ødelagte ut og man ser den dårlige texturen lang vei og dere kaller dette game of the year? Vel, foreløpig ser det mer ut som disaster of the year for min del, men vi får vel bare vente å se.

6874310[/snapback]

 

I weep for you.

 

EDIT: Gromle, jeg har spilt gjennom Gothic II 4-6 ganger nå, og jeg har ALDRI kommet over noen bugs i det hele tatt.

Undead er vel en hippie, siden han vil ha så mye mer farger. Gå og ta deg en pot, så skal du få se farger. ^^

 

BTW: Undead, du er vel en av de som synes at Sin City suger fordi de bruker så mye svart-hvitt. :roll:

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Update: Producer Michael Paeck clarified in the JoWood Forum that he was misunderstood. The aforementioned system "requirements" are indeed the recommendations for fluent play with maximum details. According to Mr Paeck Gothic 3 will be playable with a solid frame rate on a 2 GHz PC with 1 GB RAM and an older graphics card if the detail level is adjusted accordingly. He didn´t clarify what "older" means though. An educated guess would be a GeForce 4 Ti 4200.

JoWooD´s community manager Johann Ertl posted his experience with the gold version. He writes he has an excellent graphics performance on his Athlon XP2800+, 1 GB PC-333 and a GeForce 6600 GT on medium details and without tuning.

Da vet vi det.
The first review has been publishe by the print mag connected to the Austrian site Gamers.at.

 

Rumor: It´s 91%.

Endret av xm8
Lenke til kommentar
Undead,16/09-2006 : 14:48]Prøvd 1'eren og 2'eren, var ikke spessielt moro + så mange bugs at de skulle hatt bugalert på coveret..

 

Sett trailere og filmer av dette spillet og vil ikke si det ser noe stort bedre ut. Grafikken er noe av det gråeste jeg har sett noen gang. Altfor lite fargebruk osv, mange av "dyrene" ser helt ødelagte ut og man ser den dårlige texturen lang vei og dere kaller dette game of the year? Vel, foreløpig ser det mer ut som disaster of the year for min del, men vi får vel bare vente å se.

6874310[/snapback]

 

I weep for you.

 

EDIT: Gromle, jeg har spilt gjennom Gothic II 4-6 ganger nå, og jeg har ALDRI kommet over noen bugs i det hele tatt.

Undead er vel en hippie, siden han vil ha så mye mer farger. Gå og ta deg en pot, så skal du få se farger. ^^

 

BTW: Undead, du er vel en av de som synes at Sin City suger fordi de bruker så mye svart-hvitt. :roll:

6875900[/snapback]

 

Hehe.. ser at Gothic-fansen samler seg. Jeg problemet i kommunikasjonen mellom AH og G-fansen er skylles definisjonen av bug eller bugs i flertall.

 

Nei, G2 (som jeg har spilt) hadde ikke bugs som i Daggerfall og Oblivion (crash to desktop). Heldigvis ble dette fikset raskt i Oblivion. Bl estabilt som bare det etter et par fixer.

 

Men for å gjenta med seg... så hadde G2 et frustrerende combat system. Endel av problemene var lav responstid etter tastetrykk. Dette føltes spesielt i kamp med flere foes som bug'er. Enda tydeligere var den treige responstiden på foroverpiltast på bue.

 

I tillegg var det noe delay eller hakking i overgang fra combat til "cut-scenes".

 

Det var heller ikke spesielt smooth walk. Dette kunne vært finetunet endel. Så kanskje er begrepet ikke polished litt bedre enn bugs.

 

Husk også på at mange som har spilt G2 her på forumet begynte å spille dette lenge etter release (inkludert meg selv). Regner med at at jeg selv spilte på en patchet retail nice-price.

 

man kan derfor ikke sammenligne bugnivået til Oblivion som "vi alle" spilte på release date.

Lenke til kommentar
Undead,16/09-2006 : 14:48]Prøvd 1'eren og 2'eren, var ikke spessielt moro + så mange bugs at de skulle hatt bugalert på coveret..

 

Sett trailere og filmer av dette spillet og vil ikke si det ser noe stort bedre ut. Grafikken er noe av det gråeste jeg har sett noen gang. Altfor lite fargebruk osv, mange av "dyrene" ser helt ødelagte ut og man ser den dårlige texturen lang vei og dere kaller dette game of the year? Vel, foreløpig ser det mer ut som disaster of the year for min del, men vi får vel bare vente å se.

6874310[/snapback]

 

I weep for you.

 

EDIT: Gromle, jeg har spilt gjennom Gothic II 4-6 ganger nå, og jeg har ALDRI kommet over noen bugs i det hele tatt.

Undead er vel en hippie, siden han vil ha så mye mer farger. Gå og ta deg en pot, så skal du få se farger. ^^

 

BTW: Undead, du er vel en av de som synes at Sin City suger fordi de bruker så mye svart-hvitt. :roll:

6875900[/snapback]

 

Hehe.. ser at Gothic-fansen samler seg. Jeg problemet i kommunikasjonen mellom AH og G-fansen er skylles definisjonen av bug eller bugs i flertall.

 

Nei, G2 (som jeg har spilt) hadde ikke bugs som i Daggerfall og Oblivion (crash to desktop). Heldigvis ble dette fikset raskt i Oblivion. Bl estabilt som bare det etter et par fixer.

 

Men for å gjenta med seg... så hadde G2 et frustrerende combat system. Endel av problemene var lav responstid etter tastetrykk. Dette føltes spesielt i kamp med flere foes som bug'er. Enda tydeligere var den treige responstiden på foroverpiltast på bue.

 

I tillegg var det noe delay eller hakking i overgang fra combat til "cut-scenes".

 

Det var heller ikke spesielt smooth walk. Dette kunne vært finetunet endel. Så kanskje er begrepet ikke polished litt bedre enn bugs.

 

Husk også på at mange som har spilt G2 her på forumet begynte å spille dette lenge etter release (inkludert meg selv). Regner med at at jeg selv spilte på en patchet retail nice-price.

 

man kan derfor ikke sammenligne bugnivået til Oblivion som "vi alle" spilte på release date.

6880000[/snapback]

 

Lastet ned Gothic II før det kom ut i Norge, og kjøpte det noen år etterpå, det var ikke mindre bugs i den utgaven jeg kjøpte.

Endret av Dragon Hunter
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...