Hr. Jenssen Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Master_al, har du vært borti noen spennende oppdrag enda da, eller er det ganske "standard RPG" (hente en ting til en fyr, drepe en annen fyr, osv)? Gothic 2 hadde jo mye mer interessante sideoppdrag enn omtrent alle andre rollespill. Håper virkelig 3'ern også har det. Lenke til kommentar
RPA Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Må si meg enig i at Gamezone har latterlige fraktpriser, de skulle hatt et spark i ræva og lært litt av CDON der. 7034467[/snapback] Tror frakta på Gothic 3 er spesielt dyr på grunn av vekta. Står det ikke at CE veier 2kg? Vanlig veier 200g og brevfrakta er mye billigere for den tror jeg. Lenke til kommentar
RaZeR91 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Lurte bare på en ting: Jeg bestillte Gothic 3 CE på Gamezone.no for ca. 3 uker siden og brukte raskeste fraktmåte. Kommer dette spillet til meg på fredagen da? Jeg bor i telemark..... Og dette kommer til og bli tidenes rpg.... weee! Lenke til kommentar
andir Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Må si meg enig i at Gamezone har latterlige fraktpriser, de skulle hatt et spark i ræva og lært litt av CDON der. 7034467[/snapback] Tror frakta på Gothic 3 er spesielt dyr på grunn av vekta. Står det ikke at CE veier 2kg? Vanlig veier 200g og brevfrakta er mye billigere for den tror jeg. 7034929[/snapback] Stemmer det. Jeg bestilte den vanlige versjonen som brevpost fra Gamezone, og da kom frakten på 39 kr, som alle spill gjør, med mindre det er store CE-utgaver. Med brevpost får jeg det som regel rett i postkassa dagen før release, så er jeg heldig så får jeg det på torsdag. Endret 9. oktober 2006 av andir Lenke til kommentar
RaZeR91 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Jo, Gothic 3 CE veier 2 Kg, måtte betale 150kr i frakt for CE utgaven..... Det var på gamezone.no da..... fryktelige priser på frakten.... Endret 9. oktober 2006 av RaZeR91 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Må si meg enig i at Gamezone har latterlige fraktpriser, de skulle hatt et spark i ræva og lært litt av CDON der. 7034467[/snapback] Tror frakta på Gothic 3 er spesielt dyr på grunn av vekta. Står det ikke at CE veier 2kg? Vanlig veier 200g og brevfrakta er mye billigere for den tror jeg. 7034929[/snapback] Selvsagt, men CDON har fortsatt 30kr i frakt, samme hvor stor pakken er, eller hvor mange filmer som er i den. Dermed blir utsagnet "Gamezone burde lære fra CDON" ganske så korrekt. EDIT: Jeg bestemte meg forresten for å bestille CE'en fra Gamezone. CDON har en feil med siden sin når det gjelder akkurat G3 CE. Det står "foreløpig utsolgt", så det er ikke mulig å forhåndsbestille den (ganske tåpelig). Den vanlige versjonen, derimot - den kan jeg forhåndsbestille! Så det ble Gamezone. 10kr dyrere enn hos CDON totalt med frakten inkludert (servicepakke), og jeg regner med at jeg er garantert å få pakken på dagen fra Gamezone, i motsetning til CDON. Krysser fingrene og håper på at jeg får spillet på dagen. Hvis ikke, laster jeg det ned og spiller det til jeg får CE'en min. Endret 9. oktober 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 2 kilo? Det var da voldsomt Regner med det er solide greier da Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg likte ikke det at spillet ligger i et simpelt CD-cover. Jeg vil ha DVD-cover inni den boksen! Vil ha noe å sette i hylla med de andre spillene! Lenke til kommentar
asad Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Jeg likte ikke det at spillet ligger i et simpelt CD-cover. Jeg vil ha DVD-cover inni den boksen! Vil ha noe å sette i hylla med de andre spillene! 7035071[/snapback] Er bare glad det kommer ut jeg.Men, hadde vært sinnsykt digg med en boks ala WOW CE. Endret 9. oktober 2006 av asad Lenke til kommentar
master_al Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Master_al, har du vært borti noen spennende oppdrag enda da, eller er det ganske "standard RPG" (hente en ting til en fyr, drepe en annen fyr, osv)? Gothic 2 hadde jo mye mer interessante sideoppdrag enn omtrent alle andre rollespill. Håper virkelig 3'ern også har det. 7034884[/snapback] Hmm har ikke spilt noe lenge, så har enda ikke kommet noen spesielle oppdrag. Men det virker som det er ganske standard rpg i oppdragene. Men er sikkert flere som også ikke er så lik og. La til et bilde av quest loggen Lenke til kommentar
Rahaan Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Fikk mail fra cdon nå. "Vi vil bare informere deg om att din ordre ble sendt fra vårt lager i dag og den bør være fremme innen 2-3 hverdager" Oooh gleder meg! Hr.Jenssen: Står utsolgt på CE på cdon fordi de kun fikk inn begrenset opplag, jeg bestille CE for lenge sida derfra Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Blakk..... hate hate hate hate hate hate hate hate. Må vel vente. Lenke til kommentar
cannavaro Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 klarer ikke vente lenger MÅ HA DET håper spelbutiken.com er greie som vanlig med spillleveringene og sende gothic 3 sånn at jeg får den dagen før, som med flere andre forhåndsbestilte spill Lenke til kommentar
Temuco Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Noen som har erfaring med gamezone? Bestilte Gothic derifra med postoppkrav, lurer på om jeg får det fredag Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg har aldri hørt noen klager på Gamezone når det gjelder levering. De sender alltid varene to-tre dager før utgivelsesdatoen, slik at du har varen på dagen. Lenke til kommentar
Temuco Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Ååh takk, godt å høre! Mangler bare pcen min nå så har jeg alt som trengs for en vill Gothic orgie Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 jeg bestilte også CE utgaven fra gamezone, men jeg betaler 89,- i frakt. Hvorfor må noen betale 150,-? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Husk at det kommer ut fredag 13. da! Mowahaha! kanskje det betyr noe...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg