KayAU Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Now where did you go to hear such things? Side 10, denne tråden... Kay Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Collector's Edition = Limited Edition. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Collector's Edition = Limited Edition. 6751527[/snapback] Ok, men var det ikkje du som skreiv: Mer info om Gothic 3 Collectors Edition: Atari Norway has some new infos about the Gothic 3 CE: It will contain an amulet, the soundtrack, a making-of DVD, high-quality paper-map and an artbook all being presented in a metal box. Source: World of Gothic Kommer også i Limited Edition med; Amulett, Soundtrack, Making-Of DVD, Kart i pergament i høy kvalitet og Artbook Kilde: Atari Norge Skilnaden ser ut til å vere at kartet er i pergament...? Kay Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Nei, LE er nok CE. Det er jeg ganske sikker på. Kartet er forresten ikke i pergament-papir, det er i tøy. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Ok, tøy funkar bra for meg (sjølv om pergament sjølvsagt hadde vore ekstra tøft). Då får eg ta å førehandsbestille ein CE. Kay Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Du får i allefall kjøpt den hos Gamezone for kun 400 spenn. Absolutt en brukbar pris, da den vanlige versjonen vil koste 450-500kr i fysiske butikker. Tøy synes jeg personlig er mye tøffere. Husker godt min Ultima IX CE. Tror faktisk jeg har den enda... EDIT: Se her ja, nå fant jeg faktisk eska.... Esken: Esken (med forsiden brettet ut): Eksens innhold (spillet, tøy-kart, 8 tarot-kort, to små bøker med innsikt til verdenen og magien, easy-guide, og brett med oversikt over kontroller): Tøy-kartet: Tarot-kortene: Helt utrolig at vi har den enda. Dette spillet kom ut i gamledager, da spillutviklerne la sin sjel i spillene. Gothic 3 får nok også en vakker CE, men lite slår denne... Endret 27. august 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Skilnaden ser ut til å vere at kartet er i pergament...? Kay 6751574[/snapback] Nope. De er like. Det var nok ikke jeg som gjorde den orginale oversettelsen til norsk... Lenke til kommentar
cannavaro Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Du får i allefall kjøpt den hos Gamezone for kun 400 spenn. Absolutt en brukbar pris, da den vanlige versjonen vil koste 450-500kr i fysiske butikker. man får kjøpt den vanlige versjonen til 300 kr!! link Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 For å si det slik, så betaler jeg gjerne en hundrings mer for å få en samlerutgave av oppfølgeren til mitt all-time favorittspill. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 ...noen spill har det liksom ikke så mye å si hva koster, i grunnen.. Noen spill må man bare ha! Så enkelt er det, faktisk! Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Og håper virkelig at Gothic 3 blir en av dem..... Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Enda mer info! Combat Skills: - Swordfigther - Expert Swordfighter - Master Swordfighter - Combat with two Weapons - Expert Combat with two Weapons - unknown Perk (let me guess.. Master Combat with two Weapons? Actually no, that has to be the elusive Jump Attack which has been mentioned several times before) - Large Weapons - Large Weapons (Expert) - Large Weapons (Master) - Crossbow - Crossbow (Expert) - Crossbow (Master) - Regeneration: Regenerates Health without Resting - Bonus Damage vs Orcs - Paladin: Bonus Damage vs Beliars' Minions - Shield Combat - Improved Shield Combat: lower Stamina loss when blocking with shields Hunting Skills: - Archer - Archer (Expert) - Archer (Master) - Hunter: Bonus Damaage vs Game (deer etc.) - Big-Game Hunter: Bonus Damaage vs Predators (lions etc.) - Sneak: you can sneak up to animals - Bonus Damage vs Orcs (Archery, I presume) - Pelting - Skinning - Take Teeth, Claws, Horns etc. Ancient Lore: - Black Mage: Bonus to Summoning - Water Mage: Bonus to Transformation - Feuermagier: Bonus to Domination - Druid: Transmutation duration doubled - Robes armour rating doubled - Additional Lerning Point on Level-Up (retroactively? Otherwise.. It's an odd Perk either way, maybe Mages need extra points to learn their spells) - Staves - Staves (Expert) - Staves (Master) - Deflect spells with magic staves Forging: - Mining: double yield - Forging Normal Swords - Forging Ore Swords - Forging Pure Ore Swords - Improve Armour Thievery: - Backstab: Instant Kill (?) - Throw Opponent - Haggling: get more money at merchants - Make Excuses - Simple Pickpocketing - Expert Pickpocketing - Impossible Pickpocketing - Master Thief: can completely rob NPCs - Lockpicking - Lockpicking (Expert) - Lockpicking (Impossible) Alchemy: - Healing Potions - Mana Potions - Poison Weapons - Create Poisoned Arrow - Create Burning Arrow - Create Exploding Arrow - Permanent Potions - Potions of Transmutation Miscellanous: - Resistance vs. Weakness - Resistance vs. Poison - Resistance vs. Heat/Fire - Resistance vs. Cold - Wolf's Stamina: longer sprinting - Acrobatics Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Thievery: - Backstab: Instant Kill (?) - Throw Opponent - Haggling: get more money at merchants - Make Excuses - Simple Pickpocketing - Expert Pickpocketing - Impossible Pickpocketing - Master Thief: can completely rob NPCs - Lockpicking - Lockpicking (Expert) - Lockpicking (Impossible) Personlig favoritt, ellers var det mye bra der. Savner Acrobatics skillen i Gothic 2. Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Se nederst på listen...? Øh...eller er ikke acrobatics i Gothic 2? Jeg må nok innrømme å faktisk ikke ha spillt Gothic 2 Endret 28. august 2006 av xm8 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Nei den er fraværende i Gothic 2 Lenke til kommentar
cannavaro Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 For å si det slik, så betaler jeg gjerne en hundrings mer for å få en samlerutgave av oppfølgeren til mitt all-time favorittspill. 6754536[/snapback] Sjønner æ godt d æ mente va at d ikke koste 450-500 kr, men bare 300 for ett spill som ikke har kommet ut å som æ håpe blir d beste rpg spillet som har kommet!! (bare den blir like god som 2ern så e æ fornøyd) GLEDER MEG Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Ja vi glæde oss aille, men her på fårumet ska du skriv bokmål eller nynorsk. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Ååh! Dette blir så utrolig bra! Jeg gleder meg enormt! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 (endret) Sjønner æ godt d æ mente va at d ikke koste 450-500 kr, men bare 300 for ett spill som ikke har kommet ut... 6757417[/snapback] Joda, men jeg sa jo fysiske butikker, som altså betyr vanlige butikk-butikker, om du skjønner hva jeg mener. På nett blir det lett mye billigere. PS: Du har nok rett der ja, Bone. 400kr for en CE er ikke dårlig (det er faktisk utrolig bra), men jeg hadde nok skaffet den om den hadde kostet 1000 også. EDIT: xm8, du må snart begynne å putte all infoen inn i spoiler-tags! Det blir jo for mye info! Vil jo ikke vite ALT før vi starter! Endret 28. august 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Det der veit du jo fra starten nermest. Det der var bare bekreftelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg