GuS^ Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 hei! jeg har ett stort problem med pcn. når jeg starter den begynner den å surre å starte opp som den skal. men skjermen vil ikke slå seg på så jeg kommer meg til bios eller inn på pcn. jeg har prøvd å ta inn å ut skjermen osv. skjermkortet er det ikke noe feil med. veit ikke hva det er... hvis noen kan hjelpe meg med det så hadde det hvert fint =) Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Det kan være mange ting som lager slike symptom. Eneste mulighet er å bytte komponenter til man finner hva det er. Strømforsyning er kanskje det første du bør prøve. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 har det samme problemet trist ja jeg har Q-tec Psu trur det er dens feil den kjører jo som den skal iværtfal til meg. ikke start den noe mye for kanskje an noen komponenter ødeleges Lenke til kommentar
GuS^ Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 d kan ikke være strøm forsyningen for den går å surrer som bare det.... har prøvd å tatt ut alt bortsjett fra skjermkort og hk men funker ikke da heller Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 kan du oppgi opplysninger om hw takk? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 dette er mitt oppsett og jeg har spilt på den, cs og Nfsu2 og dvs andre Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 d kan ikke være strøm forsyningen for den går å surrer som bare det.... 6562655[/snapback] Det er nok en misforståelse å tru at PSU er i orden bare fordi vifter og deler av systemet virker. Det er slik at PSU har flere utganger (3.3V, 5V, 12V, stdby). En av disse kan slutte å fungere mens de andre fremdeles virker. Har opplevd det selv. Lenke til kommentar
GuS^ Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 d kan ikke være strøm forsyningen for den går å surrer som bare det.... 6562655[/snapback] Det er nok en misforståelse å tru at PSU er i orden bare fordi vifter og deler av systemet virker. Det er slik at PSU har flere utganger (3.3V, 5V, 12V, stdby). En av disse kan slutte å fungere mens de andre fremdeles virker. Har opplevd det selv. 6563280[/snapback] er det mulig å resette bios eller noe uten å må inn på pcn da? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Ja, det er mulig. Prosedyren kan variere litt, det pleier å stå i manualen for hovedkortet. Hvis du tar ut batteriet og venter en times tid så burde det holde. Hvis du kan flytte en jumper i tillegg så tar det bare noen få sekunder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå