loladin Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Heisann, har en 'gammel' 1557 G laptop som har blitt mye brukt. Har rensket ut støv og drit fra vifta og kjøleribba tidligere. Vifta har i det siste begynt å lage litt ulyder, så jeg har lyst å få tak i en ny. Er det noen som vet hvor man kan få tak i slike vifter? Har sendt mail til netshop (hvor jeg kjøpte maskina) men har ikke fått svar ennå. Noen som har gjort dette tidligere? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Hei! Du kan prøve med å kontakte selskapet som har bygd pcen. Er det en Tundra? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
minto Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 kunne tenkt meg å byttet ut min selv.. den bråker mer enn før! Lenke til kommentar
loladin Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 Er vel det samme som en Tundra, sånn Aopen sak som man kan bestille litt forskjellige ting til: HD, RAM osv. Som sagt kjøpte jeg den hos Netshop.. lurte bare på om det finnes andre internett butikker som selger vifter, og da laptop vifter spesielt, hvis ikke netshop gutta svarer på mailen min da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå