Beatnut Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Jeg har i det siste sett mange bilder der det er lagt til "struktur" i form av diagonale paralelle streker som er ørlite grann mørkere enn feks bakgrunnsfargen. Har prøvd å finne ut enh effektiv måte gjøre dette på i photoshop CS2 uten å finne noen. Kan noen gi meg tips om hvordan jeg får det til i feks photoshop eller alternativ til program som fikser dette? En annen metode enn å tegne hver enkelt strek altså, men jeg vil ha en enklere og mer effektiv metode. Her kan dere sett ett eksempel på hva jeg mener: Endret 26. juli 2006 av Beatnut Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Sjå denne tråden. Du kan so bruke Paint Bucket til å fylle eit layer med det mønsteret. Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 Sjå denne tråden. Du kan so bruke Paint Bucket til å fylle eit layer med det mønsteret. 6562029[/snapback] Takk takk takk! Perfekt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå