Mortis360 Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Her kan du poste dine erfaringer med iMac, bilder og oppsett. Tekniske Spesifikasjoner: Intel Core 2 Duo 1,83Ghz - 2,16Ghz 17"(1440 x 900), 20"(1680 x 1050) og 24"(1920 x 1200) Widescreen LCD 8x SuperDrive (DVD-Brenner) Intel GMA 950 - ATI X1600 - GeForce 7300 - GeForce 7600 160GB - 250 GB HDD (SATA 3,5" HD) Innebygget WLAN og Bluetooth iSight 512 - 2048MB DDR2 SO-DIMM 3x USB2 2x FireWire Apple Mighty Mouse Apple Keyboard Apple Remote Tester: Her finner du test av iMac 17" hos Sielent PC Review Her finner du test av iMac 17" hos arstechnica. Her finner du test av iMac 20" hos Mac1 BootCamp: Med BootCamp kan man enkelt installere Windows XP eller Vista, hvis man ikke finner tilsvarende program eller spill i OSX. Men OSX er vel helst til å foretrekke ved en MAC. Erfaringer: Har stått og testet iMac på Fona i gågata i København daglig, og forelsker meg stadigvekk mer i den Den funker meget bra, OSX funker godt, enkelt og bruke, vanvittig pent design. Hvis man bestiller med trådløst tastatur og mus, trenger man faktisk bare EN kabel, strømkabelen Etter de mangfoldige timene jeg har stått der i snart tre uker, ser desverre Windows verden mørk ut for meg, OSX funker godt, har alt jeg trenger innebygget Håper folk som har iMac kan skrive sine erfaringer her, gjerne også de som har prøvd iMac og OSX! Men IKKE start noen OSX vs. Windows krangel her takk! ~ Mortis360 Endret 12. april 2007 av Mortis360 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå