*Magnus* Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Hei. ser nå på CDON at der har tilbud på BF2MC til 349 kr, og lurer på, er det verdt det ?, har testet demoen bittelitt bare, men har ikke fått et skikkelig intrykk enda.. noen her som har det som kan svare på noen spm om det? 1) Hvordan er det forskjell til PC versionen? 2) Mange brett ? 3) Mange som spiller det? 4) Verdt 349 kr ? hvis dere har noe og legge til, gjør gjærne det -Takker Endret 27. juli 2006 av *Magnus* Lenke til kommentar
Skarphedin Olsen Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Her finner du svar på dine spørsmål: EA. Og her har du Gamespot sitt review av spillet. Og ikke glem BF2-wiki Forøvrig er det er 13 kart i spillet, og et til blir inkludert snart i patch 1.4. Såvidt jeg forstår er det ganske store forskjeller mellom Modern Combat versjonen til konsoller og pc-versjonen; jeg har bare spillt den til pc, så jeg kan dessverre ikke si hva de er. 349kr vil jeg si det er verdt ja. Og det er fremdeles veldig mange som spiller spillet, også i Norge. Den beste norske communityen for BF2 finner du hos Battlefield.no, som også er hw.no sin samarbeidspartner for HW-lanet og compoene der. De har egne servere, men husk å les reglene for de før du spiller Edit: Jeg leste feil. Trodde du spurte om pc-versjonen, og svarte i forhold til det. Svarene mine gjelder altså bare pc-versjonen. Beklager! Endret 27. juli 2006 av Skarphedin Olsen Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 hehe, er for X360 ja noen andre som har spillet på 360 som kunne poste litt om det ? av spm'ene mine Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 jeg har det og er strålende fornøyd. 1) vet ikke har aldri prøvd PC-ver 2) mange nok til at du kan kose deg i flere timer(men noen ser du er laget på grunnlag av andre maps 3) hvis du legger meg til så kan jeg nevne noen som spiller det(Norske) 4) Ja, definitivt, jeg kjøpte det for 499,- og angrer ikke et sekund Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Hei. ser nå på CDON at der har tilbud på BF2MC til 349 kr, og lurer på, er det verdt det ?, har testet demoen bittelitt bare, men har ikke fått et skikkelig intrykk enda.. noen her som har det som kan svare på noen spm om det? 1) Hvordan er det forskjell til PC versionen? 2) Mange brett ? 3) Mange som spiller det? 4) Verdt 349 kr ? hvis dere har noe og legge til, gjør gjærne det -Takker 6561861[/snapback] 1 Har ikke prøvd pc versjonen men tror det er mindre brett (ikke små), man kan ikke fly fly. 2 Ja det er en del husker ikke hvor mange men det er noen som blir spillt på mer enn andre på nettet. 3 Ja det er mange, har bare xbox versjonen (ikke 360) men der er det mange. 4 det er verdt mer enn det. Personlig synes jeg det er ett av de beste multiplayer spillene på xbox. Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Hei. ser nå på CDON at der har tilbud på BF2MC til 349 kr, og lurer på, er det verdt det ?, har testet demoen bittelitt bare, men har ikke fått et skikkelig intrykk enda.. noen her som har det som kan svare på noen spm om det? 1) Hvordan er det forskjell til PC versionen? 2) Mange brett ? 3) Mange som spiller det? 4) Verdt 349 kr ? hvis dere har noe og legge til, gjør gjærne det -Takker 6561861[/snapback] 1: Det er litt annerledes brett design, altså ofte litt mindre og ikke så åpne. Det finnes selvsagt åpne brett, men ingen er slik som de største PC brettene. Det er også andre våpen, og kjøretøy. Som sagt tidligere ikke fly, men helikoptere er 100 ganger bedre her. 2: Er NOK brett til å ikke gå lei på en VELDIG god stund Etter min mening er noen av brettene nærmest evigvarende, så artige er de. 3: Meget mange! Aldri noe problem med å finne claner, folk å spille mot osv... 4: Verdt 350 så absolutt Alt i alt like bra som PC versjonen. Når det gjelder størrelse og åpenhet på brett er PC versjonen best, men derimot er det bedre brett design etter min mening på Modern Combat Dessuten er biler og helikopter morsommere å bruke på disse brettene, samtidig er de morsommere å kjøre i seg selv. Men altså, er man SKIKKELIG hekta på BF2 PC, vil man føle seg litt handikappet på Modern Combat brettene, med tanke på totalt forskjellig design. Hvis man derimot ikke har noen forkjærlighet for disse, og er åpen for annerledes maps er det perfekt. Konklusjon: Ikke spilt BF2 PC til blods, og kunne ikke tenke deg en verden uten det genrelle designet? Vel, da sier jeg kjøp så fort du kan. Mest bang-for-the-bucks nå for tiden ville jeg mene. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 takker for svar spillte BF2 en del før, men gikk litt lei, så nå har jeg ikk spillt det på 6 -12 måneder. så har komme utav det. så da kan det jo hende jeg kommer til og like dette Lenke til kommentar
Staal Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Absolutt ikke. Dette er en port av Xbox/PS2 versjonen som kom i fjor var det vel, og ikke PC versjonen. Styr unna. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Absolutt ikke. Dette er en port av Xbox/PS2 versjonen som kom i fjor var det vel, og ikke PC versjonen. Styr unna. 6582878[/snapback] Og det skulle ha mye å si dersom porten er velykket og underholdene? Regner med BFMC var eit av de tre spillene du hadde før du kvittet deg med boxen Siden du er så skråsikker altså! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå