efikkan Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Hei Jeg har et forslag til nytt L-skilt ved lærekjøring, eller rettere sagt har jeg fargelagt skiltet som er nedlastet fra vegvesenet på en litt original måte: Vis stort bilde her: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Hva synest dere? Jeg tror at dette vil få positiv virkning på problemet med L-skilt ved lærekjøring. Til opplysning har jeg ikke tatt det i bruk selv. Hilsen, efikkan. Endret 26. juli 2006 av efikkan Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 hehe.. ikke så dumt.. må si jeg trakk litt på smilebåndet og:D:P hehe.. men jeg tviler nok strekt på at dette slår gjennom ' Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 hehe.. ikke så dumt.. må si jeg trakk litt på smilebåndet og:D:P hehe.. men jeg tviler nok strekt på at dette slår gjennom ' 6570239[/snapback] Hehe. Ja poenget er at på avstand ser den ut som en L, men på nært hold er det et budskap. Så de som kjører bak og ligger for nær skal få et lite hint Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 KONGE... fikk meg en god latter der og er fult enig med deg Mr. Fikkan, folk rundt i Ulstein, herøy ol. har en tendens til å nermest *** **** bilene framfor hvis det er "L" i vinduet. er sikkert slik i resten av landet også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå