eskim0 Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Netcomlåst, men likevel ? Det er mobilland som selger denne telefonen til en så lav pris. Er mobilland en seriøs forhandler, slik at jeg kan handle meg denne telefonen der? Link: SE W810i Lenke til kommentar
Casanova_G Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Ja, det tror jeg nok de er. Kjenner flere som har handlet fra mobilland. Men du kan fortsatt vente til det er noen som har handlet på mobilland som kommer med et innlegg. Men er ganske sikker på at de er det Lenke til kommentar
m3 Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg hverken spesielt glad i Netcom eller Lefdal men det her er ment kun som info. Du får samme pakken hos Lefdal med Activ Talk til 495.-* (total pris ett år blir 2043,-) Ellers kan du jo kjøpe telefonen hos mobilland (har ingen erfaring med de) og få Talkmore til å låse opp telefonen for deg gratis (Ps! Tilbudet gjelder kun hvis du er Talkmore abonnent, ellers koster opplåsning rundt 3-400 kroner tror jeg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå