akristina92 Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Hei. For tiden kjeder jeg meg veldig, og har utrlolig lyst på et nytt SP-spill fra FPS-sjangeren. Da spør jeg dere, hvilke gode FPS spill med en god, fengende historie og gameplay som varer kan dere anbefale til meg? Spill jeg har prøvd og likte veldig godt: - FarCry - Half-Life - Half-Life 2 - Half-Life 2: Episode one Takker for alle svar! EDIT: Kan forresten legge til at jeg liker sci-fi-spill veldig godt. Endret 26. juli 2006 av Flaringo Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Prey, F.E.A.R, Quake 4. Alle spillene har god fengende historie og adrenalinboostende gameplay. Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Call of Duty 2. Redigert: Og det nye spillet PREY. Endret 26. juli 2006 av naits81 Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 Quake 4 syns jeg ble alt for mye som Doom 3; ensformig. Jeg likte heller ikke prey helt, ut i fra demoen. Og F.E.A.R. ble rett og slett for skummelt for meg. :!: Er heller ingen stor fan av WW2-spill. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) F.E.A.R call of duty 2 prey doom 3 return to castle wolfenstein crysis (når dt kommer ut) dt vill bli bra Endret 26. juli 2006 av xersess Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå