Kontorstol Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Hei, jeg har et problem med CS, jeg testen noen sjermoppløysniger men så når jeg restarta spillet kom denn meldingen opp "Out of range" Det er black screen men spillet går i bakrunnen, får når jeg rører på musa høyere jeg meny - lydene. Eneste måten å avslutte spillet på er STRL - DELETE Er det noen som vet hva jeg kan gjøre. (Jeg har prøvd å restarte spillet og stem men samme problamne oppstår. Det er samme feilen med alle steam baserte spill.) Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Hei, jeg har et problem med CS, jeg testen noen sjermoppløysniger men så når jeg restarta spillet kom denn meldingen opp "Out of range" Det er black screen men spillet går i bakrunnen, får når jeg rører på musa høyere jeg meny - lydene. Eneste måten å avslutte spillet på er STRL - DELETE Er det noen som vet hva jeg kan gjøre. (Jeg har prøvd å restarte spillet og stem men samme problamne oppstår. Det er samme feilen med alle steam baserte spill.) 6561745[/snapback] Edit: Fant svar; Post stenges Endret 26. juli 2006 av ingebrigtz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå