Ola92 Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Hei! Jeg har tenkt å kjøpe ett 2GB minnekort på Expansys Norge, men det jeg lurer på er om det er sikkert å kjøpe der? Har aldri kjøpt der før! Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg har tenkt å kjøpe ett 2GB minnekort på Expansys Norge, men det jeg lurer på er om det er sikkert å kjøpe der? Har aldri kjøpt der før!Jeg ville ikke ha brukt den butikken. For det første befinner den seg i utlandet, noe som gjør at du ikke har rettigheter etter den norske forbrukerkjøpsloven. For det andre er prisene oppgitt ekskludert moms, hvilket betyr at varen er 25% dyrere enn det som er oppgitt. Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg har tenkt å kjøpe ett 2GB minnekort på Expansys Norge, men det jeg lurer på er om det er sikkert å kjøpe der? Har aldri kjøpt der før!Jeg ville ikke ha brukt den butikken. For det første befinner den seg i utlandet, noe som gjør at du ikke har rettigheter etter den norske forbrukerkjøpsloven. For det andre er prisene oppgitt ekskludert moms, hvilket betyr at varen er 25% dyrere enn det som er oppgitt. 6562409[/snapback] Tusen hjertelig Takk! Lenke til kommentar
m3 Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Så lenge butikken henvender seg mot norske brukere som her med norsk språkdrakt så gjelder norske lover... Artikkel om kjøp av varer på internett Link: http://www1.vg.no/pub/vgart.php?artid=121976 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå