Gogger Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Hei, igjen og nok engang trenger jeg hjelp av dere lærde Sitter med min bærbare Tundra 1032 og prøver å få farge på tven. Har prøvd PAL N og andre anbefalinger som jeg fant ved å google. Også prøvd composite og det andre valget (de to som ikke er standard). Idet jeg velger composite så får jeg farge på tven, men dette varer i 1-2 sekund. TVen er gammel GRUNDIG, men har scart utgang osv. Hadde samme problemet med den forrige pcen men fikset det med å kjøre tv tools og fikse noen innstillinger der, men med den nyene pcen får jeg beskjed at nvida ikke gir ut "datasheets" slik at jeg ikker har mulighet til å settinger på tv tools. Håper på hjelp ;D På forhånd takk Gogger Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Hei, igjen og nok engang trenger jeg hjelp av dere lærde Sitter med min bærbare Tundra 1032 og prøver å få farge på tven. Har prøvd PAL N og andre anbefalinger som jeg fant ved å google. Også prøvd composite og det andre valget (de to som ikke er standard). Idet jeg velger composite så får jeg farge på tven, men dette varer i 1-2 sekund. TVen er gammel GRUNDIG, men har scart utgang osv. Hadde samme problemet med den forrige pcen men fikset det med å kjøre tv tools og fikse noen innstillinger der, men med den nyene pcen får jeg beskjed at nvida ikke gir ut "datasheets" slik at jeg ikker har mulighet til å settinger på tv tools. Håper på hjelp ;D På forhånd takk Gogger 6561568[/snapback] Jeg er ikke en av de lærde så mitt innspill er av det mer banale "har du husket å plugge i kontakten?" slaget. Jeg har koblet mitt 7600GT til tv via en s-video-til-scart kabel. Jeg har to scart innganger med tre AV valg totalt. AV1 på inngang 1 og AV2 og AV2S på inngang 2. AV2 gir svart/hvitt bilde mens AV2S gir farger. Har du kanskje flere AV valg på inngangen din? Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Gogger Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 Har bare en scart inngang. Så regner med det ikke er problemet? Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Har bare en scart inngang. Så regner med det ikke er problemet? 6563041[/snapback] Liten misforståelse her? Poenget mitt var ikke antall innganger men at jeg har flere valg på den "sekundære" inngangen. Jeg kan bla mellom AV2 og AV2S med piltaster på fjernkontrollen men det er samme scart inngang og AV2S er den kanalen som gir farger med s-video. Litt forskjellig fra tv til tv hvordan man får frem valgene. Dette spiller selvfølgelig keine rolle hvis tv'en ikke støtter s-video eller du bruker et annet ut signal. Håper det løser seg til slutt. Du får vente på tilbakemelding fra de store gutta her på forumet. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Gogger Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) hehe Har bare en AV å velge mellom, tipper det er TVen som ikke støtter det jeg bruker. Bare så rart at det virket når jeg brukte tv tools på den forrige datan. Noen som har link til den der kabel guiden som var her for en stund siden? FOrskjellige tv ut kabler? Endret 27. juli 2006 av Gogger Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) hehe Har bare en AV å velge mellom, tipper det er TVen som ikke støtter det jeg bruker. Bare så rart at det virket når jeg brukte tv tools på den forrige datan. Noen som har link til den der kabel guiden som var her for en stund siden? FOrskjellige tv ut kabler? 6566354[/snapback] Denne? Ha en fin dag. Endret 27. juli 2006 av huffadhemi Lenke til kommentar
Gogger Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 Jepp, der var den Takk skal du ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå