Gå til innhold

Rubrikk.no driver med lureri?

Anbefalte innlegg

Jeg la ut en annonse på autodb der jeg skrev at jeg ønsket å kjøpe en brukt bmw ( Link til annonsen ) Så huket jeg av for "annonseselgere ikke ønsket" nå akkurat ringt en det en fyr som snakket litt gebrokkent norsk, antar det var en av pakistansk opprinnelse.

Ihvertfall, han sa han visste om en som skulle selge en bmw 325i gatebil, fullstylet for rundt 70-80 000. Han sa at han som skulle selge den skulle legge den ut på rubrikk.no iløpet av kvelden og lurte på om jeg ville ha nr hans. Jeg skjønnte igrunn at dette måtte være noe lureri og sa at jeg heller ville følge med på sidene og se på annonsen når den kom. Nr fyren ringte fra er : 24101360, det står oppført på telefonterror.no sine sider og rubrikk.no står som eier av nummeret.

Er dette ulovlig? Å utgi seg for å være en random når man egentlig er "telefonselger" ? Flere enn meg som har samme "problem"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Ulovlig" er vel å ta det litt langt, men brudd på en eller annen retningslinje ettellerannet sted er det sikkert. Ta kontakt med forbrukerrådet, legg inn en offisiell klage elns.

Ta også kontakt med autodb. De er sikkert interessert i å sperre ute de som ikke har vett til å følge reglene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...