Diablito2k Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Prøver meg med et minimalistiskt solnedgangs/stemnings bilde, er ikke rørt mye, litt colorbalanse og ramme, thats it. syns folket ? Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Solen ble litt for overeksponert, og jeg likte ikke helt vinkelen den er tatt i.. Litt tamme farger også...Men ideen er absolutt god =) Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 :!: Jeg holdt på med et nesten make prosjekt i går, men jeg jobbet med en oransje blåse. Det fungerte ikke for meg, desverre. Synes egentlig ikke det ble noe innhold i bildet, hverken symbolsk eller estetisk. Synes egentlig ditt bilde rammes av det samme, selv om man altids kan legge noe symbolsk i at det er søppel som flyter. Du har hatt bedre arbeider og idèer. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 Vel bildet ble tatt med minimalistisk i tankene, sola (som er med vilje overeksponert takk) og det søppelet. Personlig syns jeg bildet er vakkert i sin enkelhelt. farger er også godt oppjustert siden de var meget tamme og ensformig når jeg tok bildet.. men men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå