Gå til innhold

Best chip til ps2/pstwo

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg ny pstwo ferdig chippet. Jeg har tittet litt på qxl og lurer litt på hvilken chip jeg bør gå for. Der er det en med Alladin og en med H20. Begge koster rundt 1700.

Hvilken av disse bør jeg gå for?

Har sett ferdig chippet pstwo i noen nettbutikker, men da koster de både 2000 og 2500.. Hva anbefales?

Endret av SuperMorten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

INGEN av dem! Det er bare en skikkelig chip til ps2, og det er Matrix infinity, det meste annet er kopier/cloner av matrix... Men kanskje Esssspen her på forumet har en ferdig chipet til deg, hvis ikke, så kjøp en ps2 på siba, og send den hit for chip montering ;)

Jeg har også en ps2 til salgs, men det er av gode gamle typen, nyoverhalt med ny laser, og rens av hele maskinen

Lenke til kommentar

Hei,

Alladin chippen skal du ivertfall styre unna.

Han som selger disse på QXL har innrømmet i et annet forum at han betaler hele 12 kroner stk for de.

H20 er forsåvidt en helt grei cheapmod, men pass da på at du får H20 og ikke H20+, da den er feilprodusert og er buggete.. (dette står også på H20 sin offisielle side)

Ønsker du billigst mulig maskin er QXL tingen, der er det kun pris som bestemmer. Men du får hva du betaler for.

Matrix Infinity er den beste chippen på markedet (etter min og mange andres mening), men den koster jo da også 20 ganger mer enn Alladin i innkjøp, så den finner du neppe på QXL.

lykke til !

Endret av EssspeN
Lenke til kommentar

Sikker på at du har lest riktig a :p

Så nemlig på auksjonen hans nå der står det;

1-5 stk kr.12,-

over 5stk kr.22,-

Kan hende personen i foumet har tolket det litt feil, dette er frakt priser etter det jeg forstod ;D Men kan hende jeg også tar feil :p

Lenke til kommentar
Sikker på at du har lest riktig a :p

Så nemlig på auksjonen hans nå der står det;

1-5 stk kr.12,-

over 5stk kr.22,-

Kan hende personen i foumet har tolket det litt feil, dette er frakt priser etter det jeg forstod ;D Men kan hende jeg også tar feil :p

6582151[/snapback]

Når han skriver på et moddeforum at

"I bought these chips for only 2$ each...."

Så tror jeg ikke han snakker om frakten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...