Skofus- Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Har nettopp kjøpt meg en HP pavilion dv5209eu. Og så kjapp som jeg var så formaterte jeg heile XP home driten og la inn XP pro sp2. Dette gjorde jeg selvfølgelig før jeg fikk brennt ut driverne som lå på D:\ som var recovery disken. HEHE Ringte HP teknikerne og han ble litt oppgitt sa at jeg måtte bestille en recovery cd på nettet, eller få noen med samme pc til å brenne den ut til meg. Ja jeg vet dette ikke var det mest geniale, men gjort er gjort. Jeg mangler drivere til Mass storage controllern, og network kontrollern. Samt chipsett driverne. Så no er jeg på driver-jakt. Er det tilfeldigvis noen som vet om hvor jeg kan få tak i disse driverne, eller vet hvordan jeg kan fikse problemet. Noen som kan hjelpe meg med dette så hadde jeg blitt veldig takknemlig. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 tror det er en side som heter driveworld som du finner drivere inpå. Lenke til kommentar
Skofus- Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 Trenger den Mass storage controller driveren.. Noen forslag til hvor jeg kan hente ut den? finner den ikke på den siden jeg fikk med deg. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 vet ikke. Maskinen jeg er på nå eren HP jeg kan ike boe om slikt jeg bare vet om noen siderder du kan finne ting Lenke til kommentar
Skofus- Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 Skjønner ikke hvorfor det ikke skal gå ann å finne de Mass storage controller driverne på nettet en plass.. Er virkelig HP så tjukk i hode at de ikke legger slikt ut på nettet? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 se om det er noe sånt her: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwar...lang=en&os=228# Lenke til kommentar
Skofus- Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 Noen som har en HP pavilion 5209 som kan legge ut Mass storage controller og Network controller driverne til meg. Hadde jeg blitt evig takknemlig. Eller om noen har en anne HP pavilion maskin som har akkurat disse to driverne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå