tkorsvold Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Hei, Har bestilt 2 stk Nokia 6280. Er også i ferd med å bestille 2 minnekort (MiniSD) på 2GB. Men har lest at det er litt kompatibilitetsproblemer med telefon og ulike minnetyper. Noen som vil anbefale noe spesielt minne? Har tenkt å kjøpe Apacer minne hos PSData, men kan jo evt gå for litt dyrere Sandisk-minne. Noen som forresten vet om MiniSD-minne kommer i større størrelser snart, f.eks. 4GB? mvh Thorstein Korsvold Lenke til kommentar
asvaberg Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 eneste jeg har erfart er at man bør formatere minnekortet før det brukes, og på Nokia bør man endre navnet på minnekortet (erfaring fra 6230) Ellers ingen problemer :-) Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg bruker dette fra Kingston på min 6280. Mitt er bare på 1GB, men samme kort finnes i 2GB og. Har fungert strålende for min del. Har ikke gjort noe med kortet før jeg brukte det. Satte det rett i telefonen etter at jeg fikk det. Ingen navneendring eller formattering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå