Gå til innhold

SE W810i: Orbit Theme


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisan.. jeg leste litt på forumet og fant noen tråder som så vidt berørte dette temaet, men som ikke ga meg noe bra svar.

 

Mange venner av meg kjøpte denne telefonen og de fleste av de brukte den kule themen der menyen blir svart og hvit og ikonene blir veldig enkle, altså themen Orbit. Når jeg fikk et bra tilbud på den telefonen på sjappa der jeg jobber, så slo jeg til. Ladet den opp og begynte å trykke og trikse med den. Jeg ville også bruke den themen, fordi den ser utrolig bra ut samt at jeg forbinder den med W810i fra reklamer osv. Men hva er det jeg ser? Themen blir ikke slik som til vennene mine. Menyen blir bare helt vanlig med svart bakgrunn. Hva er dette for noe svindel? Jeg prøvde å sende over fra en av vennene mine, enten satte jeg på feil eller noe, men den ble fortsatt helt vanlig. Så jeg lurte på om noen av dere som fortsatt har denne themen med svart og hvit bakgrunn, helst uten vibrasjon, til å legge den ut her slik at jeg kan laste den over på min telefon for å se om det blir noe anderledes. Eller om dere vet hvor jeg kan få lastet den ned, eller hvordan jeg kan løse problemet på en eller annen måte.

 

På forhånd, takk.

 

Mvh

Audun B

6560948[/snapback]

 

Hvis du går inn på wotanserver.com og flasher telefonen din så vil du også få den kule menyen som alle etterlyser. Måtte gjøre det selv da jeg oppgraderte software fra sonys hjemmesider, og mistet alle språkene. For å få norsken tilbake flashet jeg telefonen og da fikk jeg den nye menyen også. Er nå ikke så himla imponert, synes egentlig den gamle var ok, men men.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...