xxm0rtyque Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Hei Jeg har kjøpt meg en lcd skjerm (23") .. Som jeg skal bruke isteden for den lille skjermen på laptopen min.. Spørsmålet: Hvordan flytter jeg så den eksterne skjermen blir den skjermen der start-menyen og alt åpner seg.. Jeg har testet det ut ett par ganger med jeg klarer ikke å gjøre den eksterne skjermen til den ordinære..! Jeg får bare Windows til å utvide seg ut på den andre skjermen.. Også må jeg dra for.eks: Windows media player over til den venstre siden.. Eller få en kopi av skjermen på laptopen over til den eksterne? !!Noen som kan veilde meg ? ViVaLaMorTen Endret 26. juli 2006 av vivalamorten Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 HeiJeg har kjøpt meg en lcd skjerm (23") .. Som jeg skal bruke isteden for den lille skjermen på laptopen min.. Spørsmålet: Hvordan flytter jeg så den eksterne skjermen blir den skjermen der start-menyen og alt åpner seg.. Jeg har testet det ut ett par ganger med jeg klarer ikke å gjøre den eksterne skjermen til den ordinære..! Jeg får bare Windows til å utvide seg ut på den andre skjermen.. Også må jeg dra for.eks: Windows media player over til den venstre siden.. Eller få en kopi av skjermen på laptopen over til den eksterne? !!Noen som kan veilde meg ? ViVaLaMorTen 6560755[/snapback] Har du Nvidia eller ATI Skjermkort? Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 *Det* er avhengig av laptopen din, hvilket skjermkort og hvilken driver versjon du har. Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg har ett nvidia Lenke til kommentar
Acer_no Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Funksjons(Fn) knappen og F5 fungerer på de fleste merker. Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 Hvordan funkjon?.. Hvordan?! Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Fn knappen sitter (kanskje) på tastaturet ditt, og ser ut som bildet nedenfor. Dersom du presser ned den, vil du kunne bruke noen ekstra funksjoner på tastaturet. Bl. annet kan du skru av og på ekstern/intern skjerm. Trykk ned "Fn" og den knappen som (kanskje) har bilde av 2 skjermer, markert i blått f.eks. F5. Endret 26. juli 2006 av BearCat Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 Fn knappen sitter (kanskje) på tastaturet ditt, og ser ut som bildet nedenfor. Dersom du presser ned den, vil du kunne bruke noen ekstra funksjoner på tastaturet. Bl. annet kan du skru av og på ekstern/intern skjerm. Trykk ned "Fn" og den knappen som (kanskje) har bilde av 2 skjermer, markert i blått f.eks. F5. 6563549[/snapback] Nai... Skjer ikke noe når jeg gjør dette..! Noen andre smarte folk ett sted som veit om en løsning av problemet? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 viss du har de nyeste nvidia driverene installert så høyrekliker du på skrivbordet og trykker på nvidia display, der kommer noen dualscreen valg Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Dersom du hadde spesifisert _hvilken_ laptop du har problem med, ville det vært lettere å hjelpe Switch Display Image (Fn+F4)The Fn+F4 hotkey switches the image among display devices connected to the notebook. For example, if an external monitor is connected to the notebook, pressing Fn+F4 multiple times switches the image among the notebook display, the external monitor display, and a simultaneous display on both the notebook and the external monitor. http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c00090108.pdf Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Nai... Skjer ikke noe når jeg gjør dette..! Noen andre smarte folk ett sted som veit om en løsning av problemet? 6563731[/snapback] ---------------- Lese i manualen ? Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 Hei igjen... Har en Compaq Presario R3000 Hjelp? Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 Neida... Skjer ikke en drit når jeg gjør det,,,, Ideer? Lenke til kommentar
Acer_no Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Om du har en persario begynner denne å bli såpass gammel at du selvfølgelig bør kjøpe en ny Si i fra om anbefalinger skal komme. Lover å ikke være farget i det hele tatt Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 Presario er fae.. ikke gammel kom jo ut på makrede rett etter nyttår! Så bare hold kjeften din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå