eUnaas Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 jeg har opptaget at det innebyggde lydkortet på mitt nye MSI kt4 ultra gjør at spill som BattleFeild 1942 lagger (hakker) om jeg deaktiverer kortet så blir probleme borte... men når jeg akriverer det kommer det igjen. Hvorfor???? Lenke til kommentar
corcky Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Installert chipsettdriverne? (via4in1) Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 En grunn er at slike lydchipper tar ofte 4-5 ganger så mye prosessortid som et bra lydkort gjør. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 19. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-19 02:01, skrev corcky:Installert chipsettdriverne? (via4in1) ja seff. har jeg det. Men kanskje det hjelper å laste ned de nysete driverene ? kan prøve. Men det dere sier at nsten det eneste som hjelper er å kjøpe et nytt lydkort? Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Du har IRQ konflikt. Prøv å sette lydkortet på en annen pci port. Da vil du løse dine problemer. Lykke til! Lenke til kommentar
corcky Skrevet 19. oktober 2002 Del Skrevet 19. oktober 2002 Blir vel litt vanskelig å flytte et innebygget lydkort. Det beste hadde vel vert å kjøpt et lydkort som ikke stjeler så mye cpu kraft. Lenke til kommentar
BitterCube Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 endelig fant jeg en med samme problem som meg.....detta irriterer meg så inni h...... jeg tror jeg skal kjøpe meg et lydkort......detta nytter ikke......innebygd crap. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-23 13:07, skrev BitterCube:endelig fant jeg en med samme problem som meg.....detta irriterer meg så inni h......jeg tror jeg skal kjøpe meg et lydkort......detta nytter ikke......innebygd crap. jeg har funnet en god løsning!!! gå på options og så på sound (i bf) der kan du stille på mye. sett allt på laveste nivå og restart spillet så vips allt er løst!!!! Dette fungerte fint hos meg. Nå kjører jeg uten problemer på Medium instillinger. Start lavest og så prøv litt mer og litt mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå