Gå til innhold

Hvilket brenneprogram er best?


RostamX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har winXP pro,og er veldig fornøyd med Nti cdmaker 2000 pro (v5.1.17),og Nero v5599.

Er VELDIG misfornøyd med Easy cd creator,(fucka opp alt av brenne programmer)anbefaler ingen å innstalle det!

 

I win98se bruker jeg winoncd(v3.8?)Jeg kjesker meget på WinOnCd v.5.0,ettersom den kan brennne i raw-mode(clonecd brenner oxo i raw-mode)

 

Til backup av spill bruker jeg clonecd+clony XXLv2006(detector) og cdrwin 4.0a.De er veldig praktiske :grin:

 

Brenner for tiden med en Teac 40x cdw-540E

 

mine 2cent

 

EDIT:addet info om cdrw-> Teac 40x (8mb buffer,hvor mye hadde plextor igjen ? :cool:

 

[ Denne Melding var redigert av: shorin på 2002-10-19 02:24 ]

Lenke til kommentar

nero funker bra som alle vet.

 

men for meg har CD Mate vært det programmet som funker best. I CD Mate kan du brenne i nettverk (browse i programvinduet) noe du ikke kan i bla nero. Du kan også brenne fra andre maskiner i nero, men da blir det drag and drop...

 

en annen ting er at du kan bruke lange titler på bade mapper, filer og tittel på den brente platen.

 

så aldri mer låter eller filmer med kryptiske navn på maks 8 bokstaver.

 

programmet virker også som om det arbeider kjappere enn nero.

 

eneste aberet er at du ikke kan brenne vcd/svcd, men da har jo man nero...

 

(mener at sharereactor har hatt en release av programmet på edonkey.)

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: bObleJet på 2002-10-19 02:43 ]

Lenke til kommentar

Har ikke prøvd platinium versjonen av Easy cd creator,så jeg kan ikke uttale meg om det.Jeg prøvde basic versjonen og den kokte virkelig suppa på min pc i winXP(jeg hadde clonecd,NTI cdmaker og Nero fra før)Endte med en format c: :roll:

 

Det virker som mange maskiner er litt kresne på vilke brenne program den "vil ha",virker som det kan ha endel å si på software "oppsettet" man har fra før.

Har merket at Nero ~kan~ være litt vrang av og til.

Og den kan være helt perfekt fra første sekund,alt etter hva man har av soft/hardware config.

 

Men MIN "Editors choice" bemerkning tror jeg alt i alt må gå til Nti cdmaker pro v.5.1.17

Jeg gir den 91%,pga.høy stabilitet og meget enkelt bruker interface.

 

En god andre plass med 89% går til Nero v.5.5.9.9

god stabilitet og veldig "komplett" brenne program!

 

2 cent :smile: EDIT:Nero score 85->89%,brukte nero just:)

 

[ Denne Melding var redigert av: shorin på 2002-10-19 11:32 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-19 03:21, skrev shorin:

Har ikke prøvd platinium versjonen av Easy cd creator,så jeg kan ikke uttale meg om det.Jeg prøvde basic versjonen og den kokte virkelig suppa på min pc i winXP(jeg hadde clonecd,NTI cdmaker og Nero fra før)Endte med en format c:
:roll:


 

Easy CD creator versjon 5 og tidligere har hatt litt trøbbel med winXP.

 

Hvis du laster ned den nyeste patchen (18MB?) så får du en versjon som funker helt strøkent.

Lenke til kommentar

Quote:


men for meg har CD Mate vært det programmet som funker best. I CD Mate kan du brenne i nettverk (browse i programvinduet) noe du ikke kan i bla nero. Du kan også brenne fra andre maskiner i nero, men da blir det drag and drop...


en annen ting er at du kan bruke lange titler på bade mapper, filer og tittel på den brente platen.


så aldri mer låter eller filmer med kryptiske navn på maks 8 bokstaver.


programmet virker også som om det arbeider kjappere enn nero.


eneste aberet er at du ikke kan brenne vcd/svcd, men da har jo man nero...


(mener at sharereactor har hatt en release av programmet på edonkey.)


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: bObleJet på 2002-10-19 02:43 ]</font>


 

Hvor gammal nero bruker du a?? :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...