abene Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Skaperne av Skype og Kazaa jobber nå med et nytt prosjekt som etter deres mening skal gi oss bedre TV via nettet. Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 De håper det nye prosjektet kan utvikle seg til å bli en standard for web-TV i fremtiden. Da håper jeg indelig de velger en åpen standard slik at vi kan få en god utviklingsdrivende konkurranse mellom mange leverandører. Hvis de velger det blir det sikkert en varig og bra standard. Dette kan bli spennende. Særlig med tanke på at TVer med enkel PC-funksjonalitet (integrerte medieplatformer) er på vei inn. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) For free? Nrk kommer med ipTV på kanalene deres til neste år... Noen som mange vill muligens bruke... Jeg har IPtv og er fornøyd med det jeg har: NRK1 NRK2 TV2 TV2 zebra TV3 norge TV5 ZTV norge Discovery Disney channel Toon disney Voice CNN ++++++++ masse annet rart mange radio kanaler også Har også leie av film via iptv alt fra nye til klasikere Leie i flere dager for samme pris som man leier en i video-shappa. Endret 26. juli 2006 av VikinGz Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 *Hvordan, eller fra hvilken tilbyrder har du dette? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Trøkk alt over IP sier nå jeg, digitale nett som bare kan brukes til en ting er tull, bygg ut nettet og kjør alle tjenester over konvensjonelt nett, TV også. Derfor er det bra noen jobber med utvikling av slike tjenester. AtW Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Kjører et pilotprogram fra BKK her i Bergen akkurat nå, funker digg. Litt snålt kanalutvalg kanskje, men det gratis, så det overlever jeg TV2 TVNorge TV3 Discovery Channel Animal Planet MTV CNN Eurosport Showtime Travel Cartoon Network/TCM Ja til TV over IP Endret 26. juli 2006 av PT Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 VikinGz og PT vil dere venligst fortelle hvordan og hvor dere får tak i dette, har vært på utkikk sååå lenge etter akkurat noe sånt. Og for alle andre hvis dere vet noe om dette så vil jeg gjerne vite d, og sikkert mange andre også. Jeg for min del har funnet noe jeg ble litt nyskjerrig på når jeg var ute og søkte på nettet her en dag, men d er dessverre ikke gratis, men hvis noen av dere skulle være interisert så: http://www.satellite-pc.com/opt.htm De skal vist sende noe hdtv også, må bare si at jeg vet ikke hva dette er selv, har ikke prøvd ennå. For d kan jo kanskje bare være noe dritt høhø,men kanskje ikke Lenke til kommentar
Kurium Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Jeg for min del har funnet noe jeg ble litt nyskjerrig på når jeg var ute og søkte på nettet her en dag, men d er dessverre ikke gratis, men hvis noen av dere skulle være interisert så: http://www.satellite-pc.com/opt.htm Den siden fikk alarmklokkene mine til å kime. Hadde heller satset på denne: http://www.fasttv.no/no/get-fasttv Endret 26. juli 2006 av Scandim Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) AllColer: Som jeg skrev er jeg (vel, familien) med i et pilotprogram for IP-TV fra BKK i Bergen. Pappa jobber der, så det er neppe noe du kan gjøre for å få det derfra. EDIT: Det blir forresten neppe gratis når det en gang lanseres. Endret 26. juli 2006 av PT Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) AllColer:Som jeg skrev er jeg (vel, familien) med i et pilotprogram for IP-TV fra BKK i Bergen. Pappa jobber der, så det er neppe noe du kan gjøre for å få det derfra. EDIT: Det blir forresten neppe gratis når det en gang lanseres. 6561926[/snapback] Ahh my badge, lurte på hva slags program d var (pilotprogram) lol jeg skjønner nå. FastTv ja har oppdaget d men jeg vil finne noe gratis jeg, hvis d er mulig da, eller til økonomien blir bedre da. Dessuten så sjekket jeg og d var ikke tilgjenelig i mitt område. Endret 28. juli 2006 av AllColer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå