Lanka Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Kjøpte meg nettopp dette kameraet til fritidsbruk, men når jeg har tatt et bilde og skal se på bildet, så får jeg masse bildeinformasjon som dekker hele skjermen. Jeg vil ikke at ISO og alt annet tull skal vises når jeg skal se på bildene jeg har tatt. Hvordan får jeg vek dette? Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 trykk på alle knappene på kameraet, og du får det sikkert bort. Neida, les bruksanvisningen og du finner det nok ut. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 trykk på alle knappene på kameraet, og du får det sikkert bort. Neida, les bruksanvisningen og du finner det nok ut. 6560602[/snapback] Prøvde å lese det. Står ingenting der. Kan ikke være sånn at det skal vises sånn greie hele tiden. Det er bare kjempeteit. Lenke til kommentar
erlendbj Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 trykk på alle knappene på kameraet, og du får det sikkert bort. Neida, les bruksanvisningen og du finner det nok ut. 6560602[/snapback] Prøvde å lese det. Står ingenting der. Kan ikke være sånn at det skal vises sånn greie hele tiden. Det er bare kjempeteit. 6561787[/snapback] Er det ikke bare å trykke på displayknappen? Man kan ha tre forskjellige displayvisninger og roterer på disse ved å trykke på displayknappen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå