Fribbern Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Noen som har noen meninger om dette bildet? Litt konstruktiv kritikk. Er vanskelig å få hunden til å løpe akurat der jeg vil. men det blir jo morro også da. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Dette var rimelig tøft og annerledes. Det er utrolig gøy å se at standarden på dyrebildene begynner å heves betraktelig. Det er greit at man er glad i bikkja, men det er ikke følelser som formidles så godt på bilde. Det hadde vært mange dårlige bilder har hvis jeg la ut alle bildene jeg har tatt av guttungen. De betyr selvfølgelig mer for meg enn dere andre. Det ser nå ut som om dere jobber hardt for å ta mer kreative bilder av deres elskede. Her har du lykkes veldig godt. Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Enig med det som er nevnt over, et bilde vi som ikke kjenner hunden faktisk kan like uten å ha ett forhold til den. Sprekt og fint På den tekniske siden synes jeg kanskje det er litt utbrent og litt for skarpt. Lenke til kommentar
conspiracy Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Personlig så liker jeg at bildet er såpass skarpt. Hvordan du ser hveten (eller hva det er). Fokusen er spot on så langt jeg kan skjønne, og etter å ha prøvd å ta bilder av hund selv i dag, vet jeg hvor slit det er å få de til å gjør ting som du vil, eller treffe i riktig situasjon. Alt i alt et bilde du burde være godt fornøyd med, og som sikkert hadde gjort seg i ramme på veggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå