jojo123 Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Hva er mine rettigheter ved kompabilitetsproblemer? Når hovedkort og minne er kjøpt på forskjellige steder... Shg.no sier at de har ingen ansvar. Kompabilitetsproblemet er i hovedkortet som er handlet hos shg.no Det skal i teorien passe sammen. mendet gjør det ikke... Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 du har vel 14 dager på deg etter du har mottatt varen hvor du kan sende tilbake? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Kom med litt mer informasjon ellers er det vanskelig å si noe Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 du har vel 14 dager på deg etter du har mottatt varen hvor du kan sende tilbake? 6560274[/snapback] de 14 dagene er utgått... Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 det er ocz-minne fra netshop. og msi k9n ultra fra shg.no snakket med en i ocz som sa at det var et kompabilitetsproblem som er oppdaget i mellom ocz-ram og am2-kort. Lenke til kommentar
wotg Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 I og med at angrefrist perioden er utgått så er vel det beste å prøve å selge ram brikkene eller eventuelt hovedkortet på bruktmarkedet. Til orientering: alle hovedkort produsenter har forum eller faq der står det som oftest en liste over hvilke minneprodusenter som fungerer og hvilke som ikke. det skal alikevel sies at det er første gang jeg har hørt at OCZ minne ikke har fungert i en konfigurasjon. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 I og med at angrefrist perioden er utgått så er vel det beste å prøve å selge ram brikkene eller eventuelt hovedkortet på bruktmarkedet.Til orientering: alle hovedkort produsenter har forum eller faq der står det som oftest en liste over hvilke minneprodusenter som fungerer og hvilke som ikke. det skal alikevel sies at det er første gang jeg har hørt at OCZ minne ikke har fungert i en konfigurasjon. 6560315[/snapback] det er et problem som ikke skulle vært der.. snakket med en supporter hos ocz. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Her er det vel først og fremst minnet som er problemet, så jeg ville snakket med Netshop. de pleier å være forståelsesfulle mht slikt. Referer gjerne til samtalen meg OCZ-support når du snakker med Netshop. Endret 26. juli 2006 av Aetius Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 Her er det vel først og fremst minnet som er problemet, så jeg ville snakket med Netshop. de pleier å være forståelsesfulle mht slikt. 6560378[/snapback] skulle snakke med shg.no-duden når han var ferdig med lunsjen sin... så skulle vi finne en ordning sa han. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Regner med at det vil ordne seg dersom du kjøper nytt produkt hos den butikken som du leverer produktet tilbake til. Da taper de kanskje noen kroner på varen du leverer tilbake, samtidig som de likevel tjener på den nye varen, pluss at de får en fornøyd kunde Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Vel, slike saker er litt kronglete, spesielt da både OCZ og MSI har lister på sine respektive hjemmesider over minne som er kompatibelt med diverse hovedkort o.l., så det burde egentlig vært sjekket av kjøper i førsteomgang. Selv om det er samme type minne, betyr ikke det at det fungerer smertefritt likevel. Noen ganger må en oppdatere BIOS, andre ganger er det helt dødfødt. Hadde selv problemer med OCZ-minne på mitt M2N-32SLI-D-kort, Corsair fikset biffen. Det er nok noen kompatibiltetsproblem hos OCZ mot nForce5XX-serien. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 shnipp-shnapp 6560444[/snapback] det kan jo løses enkelt med en bios-update, det er rart shg er så ****** vrange på det, det tar de jo 5 minutt... btw: ha deg tilbake til SO! Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 shnipp-shnapp 6560444[/snapback] det kan jo løses enkelt med en bios-update, det er rart shg er så ****** vrange på det, det tar de jo 5 minutt... btw: ha deg tilbake til SO! 6560476[/snapback] Hvis det kan løses med en enkel BIOS-update, forstår jeg ikke hvorfor ialle dager du orker å bry deg med å vente på at SHG skal få ut fingeren, hehe. @ SO - Nei, enten går Dahl eller så går jeg. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 Hvis det kan løses med en enkel BIOS-update, forstår jeg ikke hvorfor ialle dager du orker å bry deg med å vente på at SHG skal få ut fingeren, hehe. @ SO - Nei, enten går Dahl eller så går jeg. 6560543[/snapback] Fordi de har hovedkortet mitt, og jeg har ingen kompatible brikker... @ SO - Kompromiss? Lenke til kommentar
IRCdude Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 At SHg.no fyren skulle spise lunchen sin først viser jo at det er dårlig support, og at han egentlig ikke bryr seg. Dårlige greier. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 At SHg.no fyren skulle spise lunchen sin først viser jo at det er dårlig support, og at han egentlig ikke bryr seg. Dårlige greier. 6560572[/snapback] nå er han ikke på live-support heller... Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Ah, da forstår jeg jo problemet ditt Hehe. @ Frichassé: Send meg heller en PM ang SO Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 At SHg.no fyren skulle spise lunchen sin først viser jo at det er dårlig support, og at han egentlig ikke bryr seg. Dårlige greier. 6560572[/snapback] Hvorfor er det dårlige greier? Vet du hva han fyren har drevet med idag? kanskje kantina stenger snart og at han derfor må gå nå? En eller annen gang iløpet av dagen må man spise lunsj. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 han skulle være på Online Live Support klokka halv 3... Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 nå har jeg fått snakket med de og fikk til en grei løsning. shg oppdaterer biosen min kostnadsfritt og sender det tilbake til meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå