Datacalibel Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Snakker om en W300i! Det skal gå ann å skifte det, men hvordan? Den sitter nokså godt fas, og er redd for å ødellege festene (dekselet) Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 noen som vet? minst 14 tegn Lenke til kommentar
2rb Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 For å være LITT teit, så har eg ein følelse av at du: 1: ikkje har lest bruksanvisningen - for eg antar at det står der. (VEIT ikkje) 2: Google - tok meg 2 søk for å finne det, men siden eg ikkje er i det snille hjørnet i dag, får du finne det sjølv... Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 Hvis du ikke gidder å gi et skikkelig svar så kan du drite i å skrive! Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 Ingen her som har W300i, eller som vet dette :S Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 For å være LITT teit, så har eg ein følelse av at du: 1: ikkje har lest bruksanvisningen - for eg antar at det står der. (VEIT ikkje) 2: Google - tok meg 2 søk for å finne det, men siden eg ikkje er i det snille hjørnet i dag, får du finne det sjølv... 6565916[/snapback] Gi en link og bli ferdig med det? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Til trådstarter: Er helt enig med 2rb her... det er da virkelig bare å sjekke bruksanvisningen, evt bruke google. -snubbel Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 Står ingenting i bruksanvinsinga! Har prøvd google Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Et kjapt søk på google gav meg dette: How to remove the front cover1. Clamshell should be closed. 2. Grasp phone, holding battery compartment in the palm of one hand. 3. With other hand, press the front cover on either side with thumbs. 4. Slide cover off away from hinge using a rocking motion. Videoklipp Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 30. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2006 Takk, men jeg kan ikke engelsk, så kan noen oversette? Den videoen hjalp lite, ser ut som han trykker den ned, men funker ikke på min :S Var mye enklere på z520i Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Du skal rett og slett holde den slik de gjør i videoen og trykke på begge sider og presse det forover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå