Gå til innhold

Plenty er billigst på samtaler opptil 3min

Anbefalte innlegg

Har regnet litt på abb.priser.Med SmartTalk som har lav ringepris(0,59min)så koster en samtale følgende:

1min-kr 1,28

2min-kr 1,87

3min-kr 2,46

4min-kr 3,05

ALLE PRISER ER INKL OPPSTARTSAVGIFT

Så over til samme ringetid men da med Plenty:

1min-kr 0,80

2min-kr 1,60

3min kr 2,40

4min-kr 3,20

Dette viser at samtaler på under 4 min er billigst med Plenty. Plenty er forhåndsbetalt abb med 400kr og du får da 500min ringetid(8,3timer)Det er en god del små samtaler det,evt lange samtaler.

Men mange ringer mye korte samtaler og ser seg da blind på minuttprisen og tenker ikke på at 1min samtale faktisk blir belastet med prisen for 2min,når du tar med oppstartsavgiften.

Plenty gir en minuttpris på 80 øre men vil være billigst likevel på samtaler opptil vel 3min.

Dette tenker kanskje ikke alle på men hvis du ringer mye og da særlig korte samtaler så vil plenty være mye billigere da dette abb ikke har oppstartsavgift.

Tar du med smsmania til 200 kr som inkluderer 2000 meldinger så har du så å si fri bruk av telefonen for 600kr i mnd.Det er ikke gærnt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tar du med smsmania til 200 kr som inkluderer 2000 meldinger så har du så å si fri bruk av telefonen for 600kr i mnd.Det er ikke gærnt!

6560256[/snapback]

Tja, er man storbruker så kanskje, men likevel... for å bruke opp de 600 kronene må jeg ta 7 stk tre-minutters samtaler hver dag og sende 67 sms om dagen eller 1 melding sånn cirka hvert hvert kvarter hele tiden mens jeg er våken (hvis jeg sover i åtte timer)...

Endret av jankph
Lenke til kommentar

6560256[/snapback]

Tja, er man storbruker så kanskje, men likevel... for å bruke opp de 600 kronene må jeg ta 7 stk tre-minutters samtaler hver dag og sende 67 sms om dagen eller 1 melding sånn cirka hvert hvert kvarter hele tiden mens jeg er våken (hvis jeg sover i åtte timer)...

6561461[/snapback]

Du kan jo prøve å gjøre det samme med Smart Talk og se hva prisen blir.Du må ikke bruke opp alle minuttene men du vil fort komme opp i samme prisen med Smart Talk,og det uten å bruke telefonen så veldig mye.Blir fort 400kr i ringing og som sagt du trenger ikke sende mer enn 11 meldinger pr dag for at det skal lønne seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...