Rinox Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Hei! Jeg skal lage en ny nettside som omhandler design. Derfor trenger jeg noen forslag til logo. Logoen må se proff ut og må inneholde farger. Logoen skal inneholde teksten "Glinnfrizz Design". Noen som har noen bra forslag til logo? Dere behøver ikke lage den, men bare komme med forslag til hva som kunne vært bra. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Dere bør vel selv finne ut hvilke farger som er gunstig for den? Mye letter å komme på noe da. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 Ja, jeg vet hva slags farger den skal inneholde. Den skal inneholde diverse blåfarger, men er det noen som vet om en logo som kunne vært bra? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Kva slags design skal sida omhandle? Grafisk design? Bildesign, båtdesign, flydesign? Webdesign? Teknisk design av avansert teknologi? Er ofte veldig greit å gi så masse informasjon som mogleg i første post, det vert så vanvittig mykje lettare å hjelpe, då Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 OK, da beklager jeg hvis det var for lite info. Det er en side som skal omhandle grafisk design og webdesign Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Litt dumt å hoppe ut i noe slikt når du ikke klarer å lage en logo selv engang? Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 Jeg klarer å lage en logo, men jeg trenger hjelp til å finne ut hvordan den skal se ut... Trenger noen forslag. Nå er jeg ferdig med logoen så nå trenger jeg en header... Noen forslag? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Prøv deg på noe og hvis det fram og spør heller etter kritikk\hjelp videre. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Grafisk design/Webdesign går jo ut på kreativitet det òg. Blir som om eit webdesign-firma leiger inn eit anna firma for å utvikle sidene sine. Paradoksalt. Og fryktelig dårleg reklame for sida di Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Se etter inspirasjon, også lager du mange utkast. Da finner du nok til slutt noe du liker, så poster du det her, slik at vi kan gi respons. Litt lettere for oss som skal gi råd også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå