aleks tho Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Ok, jeg søkte på MDD, MK og idrettsfag. Kom inn på MK, men i etterkant angrer jeg på at jeg svarte ja til den plassen (forhånds svar). Så ringte jeg til inntaks kontoret og sendte skriftlig at jeg ville bytte til Idrett. Så spurte jeg når jeg eventuelt fikk svar, da fikke jeg beskjed om at jeg ikke fikk beskjed før 2. opptak, ellerno. Så jeg lurer på, når er "2. opptak" ? Lenke til kommentar
Krimson Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Jeg kom inn på 2. inntaket, og det var igår Lenke til kommentar
Jakob K Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Er vel forskjellig fra sted til sted. Her i Oslo er det 10. august så vidt jeg husker. Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Akkurat nå sliter jeg heftig! Jeg har sletta innboksen på mobilen min der jeg hadde Passord og Brukernavn på Vigo.no.. er det noen som vet hvordan jeg kan få dette tilbake? skulle slette utboks.. og når er andre opptaket i akerhus? er det 10.aug som mange sier?! Lenke til kommentar
Jakob K Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Akkurat nå sliter jeg heftig! Jeg har sletta innboksen på mobilen min der jeg hadde Passord og Brukernavn på Vigo.no.. er det noen som vet hvordan jeg kan få dette tilbake? skulle slette utboks.. og når er andre opptaket i akerhus? er det 10.aug som mange sier?! 6596657[/snapback] Ser ut som andreinntaket er 2. i Akershus: Informasjon fra AkershusInntakskalenderen 2006 (..) 2. august Melding om utfall av andre inntak 9. august Svarfrist andre inntak Angående brukernavn og passord ville jeg vel prødv å kontakte inntakskontoret. Eneste jeg fant var denne siden, så du kan jo eksempelvis ringe dem spørre om hvordan du kan nå inntakskontoret, eller hvor du kan få innlogginsgreiene dine tilbake. Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Har noen direkte Nr til Inntakskontoret? Lenke til kommentar
aleks tho Skrevet 2. august 2006 Forfatter Del Skrevet 2. august 2006 www.telefonkatalogen.no, men den funka ikke atm. Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Ok, nå er jeg et jævla nervevrak:S Hva skal je gjøre? jeg kom ikke inn på noen av skolene jeg søkte på:S Er det noe jeg kan gjøre?? Lenke til kommentar
minotir Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 noen som vet hvilken dato det er i sør trøndelag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå