DesertGlow Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg bruker daglig alt for mange datamaskiner, og har etter hvert samlet opp en masse teite uttrykksikoner som jeg strengt tatt burde holdt meg for god til å bruke - men den gang ei. Problemet er at jeg aldri vet hvilke ikoner som er på hvilken pc, og jeg liker dårlig tanken på å miste alle hvis jeg formaterer. Finnes det noen backup-funksjon for disse ikonene slik at det kan flyttes fra maskin til maskin utover å sende en og en til en annen kontakt, som så kan sende dem tilbake til meg når jeg kommer på en annen maskin? Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Finnes det noen backup-funksjon for disse ikonene slik at det kan flyttes fra maskin til maskin utover å sende en og en til en annen kontakt, som så kan sende dem tilbake til meg når jeg kommer på en annen maskin?Det finnes en artikkel om dette her. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 Fant mappen, men ikke noe ble forandret når jeg forandret innholdet.... Lenke til kommentar
CSTO Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Fant mappen, men ikke noe ble forandret når jeg forandret innholdet.... 6562861[/snapback] Hei Fikk du d til? Har prøvd på d samme, men fikk d ikke til. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Nope, har ikke fått det til. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) For messenger 6 og 7, trykk her. Har ikke testet det selv. MSN 7,5, kanskje også Live messenger: her Har som sagt ikke testet dem, så skan med antivirus og slikt først om du vil teste dem ENDRET: Dette virker mer proft. Goscinny Endret 4. august 2006 av Goscinny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå