Aldrack Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg lurer bare på hvor mange som bruker tanntråd. Og hvor ofte det brukes. Selv bruker jeg det et par ganger i uken Lenke til kommentar
reds Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Jepp, hver bidige dag. Ellers kaldkvæler tannlegen min meg. Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 nei, men bruker tannpirkere når jeg kommer over det. bedre enn ingen ting selv mener nå jeg.. Epz. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Bruker det aldri, men av og til bruker jeg tannpirkere. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg bruker det hver kveld. Utrolig hva jeg graver ut der. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Kan ikke bruke det, har en slik en metallstreng på baksiden av tennene. Tannpirker, derimot. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg bruker det hver kveld. Utrolig hva jeg graver ut der. 6561867[/snapback] "Ooo, se! Den gamle TV'en min!" :!: Forøvrig så bruker jeg ikke tanntråd. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) bruker en gang i uka ca. men har ofte fått kommentarer fra tannlege om for lite bruk Endret 26. juli 2006 av AndyF Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Der er nå sjelden det, kan ikke si jeg føler det helt store behovet heller. Men hvis jeg kjenner noe som sitter fast, går jeg selvfølgelig til verket. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Bruker jeg skjeldent, tannlegen whina no skikkelig på det.. Lenke til kommentar
Paull Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg har prøvd, men det er for trangt imellom tenna. Får kun imellom de to fremste fortennene oppe og nede, og that's it. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Nruker sånn Miracle Tanntråd som AndyF viser bilde av. Hver kveld. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Jeg har ikke tålmodighet til å holde på med sånt, dessuten føler jeg at tannbørste er nok, selv om tannleger har masa fælt om det før. Lenke til kommentar
Rindal-jr Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Har aldri brukt det... men bruker noen ganger tannpirkere når vi har Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Hehe... Brukte ALDRI tanntråd som tannlegen anbefalte gang etter gang etter gang og guess what? Tannkjøttet ble infisert og jeg kunne ikke røre tannkjøttet uten at det begynte å blø... Måtte prøve å fikse det, måtte bruke tanntråd hver dag i et år og nå er jeg kvitt det. Kan skjære kniver og gafler så langt inn i tannkjøttet jeg vil uten at det blør, nasty. Anbefaler alle å bruke det, tennene føles mye diggere ut når du bruker det daglig, masse dritt du ikke kjenner som faktisk sitter fast der. Lenke til kommentar
safsent Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Ja, bruker tanntråd hver dag. Tannlegen min ble litt sinna på meg da jeg fortalte at jeg ikke gjorde det tidligere, derfor har jeg nå tatt til fornuft og bruker det. Ganske god og ren følelse i munnen etterpå! Lenke til kommentar
birdie88 Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Jeg bruker det ikke, håper jeg mister tennene og kan sette inn sånne. Neida, jeg bruker det en sjelden gang, prøver å bli flinkere til å ta vare på meg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå