Gå til innhold

Omtale av Panzer Elite Special Edition (PC)

Anbefalte innlegg

Panzer Elite kom ut i 1999 og var den gang distribuert av Psygnosis. Dette går for å være en av de beste stridsvogn-simulatorene som noen var sinne laget. JoWood kommer her med en spesialutgave av denne klassikeren, og mye nytt er lagt til for å gjøre spillet enda bedre. Selv om spillet er en klassiker, er det ofte vanskelig å få laget en like populær spesialutgave.

Les hele omtalen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til å være ett såpass aldrende spill, er grafikken helt ok. For meg er det OFP som er den beste "tanksimulatoren"...(ok, det er ikke akkurat noen sim, men morsomt for det!)

HoVeSkOt...du bør snart tenke over hva du sier. Jeg har lest ganske mange svar fra deg som er på kanten! (og det her er langt fra det verste eksemplet...)

Har du ikke noe mer fornuftig å komme med, så bør snart barnehagebestyreren din inndra PC-rettighetene dine i barnehagen! :wink:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-19 15:17, skrev Jannis-15:

TST, hvordan i h*lvete kan dere gi den grafikken
4
?!?

den fortjener jo MAX en 2/3!!

Skjermbildene kan lyve litt. Det er ikke så ille som det ser ut til der, men dette et gammelt spill som har kommet i en ny versjon. Og hvis du leser omtalen så ser du at maskinkravet er veldig lavt. Og til det å være så er grafikken bra! Derfor fikk den en 4.

Jens Lund

Gamer.no

[ Denne Melding var redigert av: TheOne[X] på 2002-10-19 16:59 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-20 00:03, skrev Jannis-15:

ok, spillet er gammelt, hva så?

det man skal gi karakter etter er hva man har pr i dag, ikke etter hva men hadde for 3-4 år siden...

ta en titt på denne:

den fikk kun en 5'er!! den burde jo minst ha fått 60-70...

håper dere ser poenget mitt her, man må regne likt mot likt uansett alder på spillet.. :wink:

Mvh, Jan Erik

Ser poenget ditt. Men sammenlign maskinkravet paa de to.Kanskje du ser poenget mitt? Og som sagt tidligere, skjermbilder lyver litt.

Lenke til kommentar

TST, det jeg mente var det at om noe som hadde _så_ dårlig grafikk klarte å kjempe seg frem til 4 burde jo denne: http://www.gamer.no/omtaler/syberia/ ha fått ca 60-70 i score (ikke %).

ok, hadde dette vært for ca 3 år siden hadde det vært en klar 4-5, men pr i dag ville i allefall ikke jeg ha gitt den mer en 2-3 _max_...!

tenk deg en test av for eks. voodoo3 3000 AGP, det fikk (på en skala fre 1-10) en 9 pga den var veldig bra til grafikk i forhåld til alderen, mens for eks. geforce4 Ti4400 får en 8 pga dagens teknologi kune ha klart bedre...

nei, regn poengsummen ut ifra det vi har pr. i dag..!

litt dårlig forklart av meg, men håper dere skjønner hva jeg mener.. :wink:

Mvh, Jan Erik

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...