Gå til innhold

nye crysis skjermbilder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
foreløbige system req.: http://wiki.incrysis.com/index.php?page=Cr...m%20Requirments

6560808[/snapback]

Det vart gitt ein litt meir utfyllande beskrivelse i eit av dei første intervjua:

The hardware requirements of Crysis are not finalized yet. But Cevat Yerli (Crytek CEO) told us that the minimum requirements are a SM2 graphics card. We assume that you will also need at least a 2GHz CPU and 512MB system ram to decently play the game at low settings. For maxxed out details you will need a lot better performing system. A dual-core CPU will be well used in Crysis. The engine uses a very interesting load balancing system that takes advantace of not only dual core but also HT, and CPUs that use both (Intel P EE 840/955 or 2007 scheduled 4 Core CPUs).

Sjå også link i innlegget mitt lenger oppe.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
får lyst på konsoll når jeg ser på de bildene der. blir så lei av hardware horinga og spill som skal selge maskindeler :(

7539446[/snapback]

Kunne ikke ha vært mer enig.. etter full oppgradering til DX10 og Vista vil jeg mest sannsynlig gi blanke i fler slike dyre og omfattende PC opgpraderinger, og skaffe meg konsoll igjen.

Spillet ser pent ut det.. DX10 vil gi oss så mange grafiske nyvinninger i spill, og utviklere vil fortsette å selge på pen grafikk..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...