sprelle Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Vil gjerne ha ett script som dette på denne siden http://www.chinesecrested.no/editdogs/ Noen som vet om noen ferdige script som jeg kan bruke? Eller noen som kan programmere Lenke til kommentar
uranus Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Er det helt utelukket å ta seg tid til å lage det selv? Lenke til kommentar
sprelle Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 Ja jeg kan jo ikke programmering jeg :!: Hvis noen lærer meg så kan jeg gjøre det selv Lenke til kommentar
uranus Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Er ikke så vanskelig å lære deg du trenger vettu.. Men du kan jo sepå hotscripts.com Lenke til kommentar
sprelle Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 Har vært der og sett gjennom sånne kjøp og salg script, men fant liksom ikke noe som falt i smak. Visste liksom ikke helt hva slags script jeg skulle se etter egentlig. Tips! Lenke til kommentar
allyse Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Mja. Det der er fokusert på javascript ser det ut som da, men å lage noe slik i php er en smal sak. Lag deg et form med det du skal ha. F.eks valglister kan du videresende som array ([]) og resten som enkeltvariabler i post. Videre henter du bare ut det du skal ha og sender en mail, legger inn i en database eller skriver til en fil. Finnes masse tutorials på nettet hvordan du gjør dette. Søk på php forms elns. Lenke til kommentar
sprelle Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 Hørtes avansert ut for en nybegynner som meg Men kan jo søke litt å se om jeg finner noe.. Men er ikke så glad i bruksanvisninger :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå