KnutIvars Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Registrerte meg som kunde kl. 09.57. Bestillte varen kl.10.00. Fikk leveringsbekreftelse kl. 10.17 Dette må da være en av de raskeste behandlingene hos en nettbutikk noensinne... De har batterier til bortimot alt, og til en rimelig penge. Batteriene er riktignok ikke orginale, men de er ofte like gode. Kombinasjonen mellom hastighet, enkel nettside, pris og utvalg har gitt meg hakeslepp.... Fant til og med batteri til min gamle MP3 spiller der... + en gammel Bærbar .. +++ Anbefales! Edit; Det hører også med til historien at posten gjorde oppgaven sin rett; Jeg mottok pakken dagen etter ...; altså rett over 24 timer etter bestillingen Endret 28. juli 2006 av kiskogl Lenke til kommentar
Patz Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Har selv tidligere vurdert å bestille batterier der, så da tror jeg at jeg hiver inn en bestilling snart. Lenke til kommentar
thobaa Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Registrerte meg som kunde kl. 09.57. Bestillte varen kl.10.00. Fikk leveringsbekreftelse kl. 10.17 Dette må da være en av de raskeste behandlingene hos en nettbutikk noensinne... De har batterier til bortimot alt, og til en rimelig penge. Batteriene er riktignok ikke orginale, men de er ofte like gode. Kombinasjonen mellom hastighet, enkel nettside, pris og utvalg har gitt meg hakeslepp.... Fant til og med batteri til min gamle MP3 spiller der... + en gammel Bærbar .. +++ Anbefales! Edit; Det hører også med til historien at posten gjorde oppgaven sin rett; Jeg mottok pakken dagen etter ...; altså rett over 24 timer etter bestillingen 6559577[/snapback] WoW Bestilte ekstrabatteri til min km. 5d. natt til mandag,og nå tirsdags morgen lå det pakke i posten til meg raskeste levering jeg har vært borti. (anbefales) Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Rask levering ja, bestillte utpå ettermiddagen torsdag, ble sendt på fredag og lørdag lå pakken i postkassen. Har dessverre ingen erfaringer med batterienes utholdenhet ennå. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Genialt, jeg kommer nok til å bestille et batteri til mitt KM 5D ja! Kanskje to og, det var litt billig. Lenke til kommentar
ivarhoff Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 mytrendyphone.no har også en del grisebillige batterier. Bestilte et der for en måned siden. Levering tok derimot 6 dager mener jeg å huske, da hovedlageret deres er i Danmark, og forsendelsen kom derfra. Men ingen moms og ekstra porto, alt kostet det det stod oppgitt ved bestilling i den norske nettbutikken. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Var ikke så veldig billig dette da, har handlet langt billigere på Ebay. Batteri til Ipod mini koster 229,- hos Adem, det var ikke noe problem å finne det til en 100 lapp inkludert frakt på Ebay, sendt fra Hong Kong. Bestilte også batteri til min gamle Dell Inspiron 8200 for 60$ med frakt for to dager siden på Ebay, Adem tar 849,- kroner for et slikt batteri. Ebay lenge leve! Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Var ikke så veldig billig dette da, har handlet langt billigere på Ebay. Batteri til Ipod mini koster 229,- hos Adem, det var ikke noe problem å finne det til en 100 lapp inkludert frakt på Ebay, sendt fra Hong Kong. Bestilte også batteri til min gamle Dell Inspiron 8200 for 60$ med frakt for to dager siden på Ebay, Adem tar 849,- kroner for et slikt batteri. Ebay lenge leve! 6769008[/snapback] Joda... Ebay er ikke så dumt det, men det er ikke altid du vil bestille fra hong kong, selv om det ofte kommer ganske raskt det også. Det er ikke altid du finner billigere heller da. Jeg synes adem er flott pga bra utvalg og rask ekspedering, men det har kommet en og annen pakke til meg som har vært bestillt på e-bay også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå