PT Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Flere som er enige? 6569262[/snapback] Jepp Som nevnt i vår kjære kafé er jo også diverse lisenser, alà GPL og CC i vinden for tiden, så et slikt forum hadde vært ganske så nyttig. EDIT: *daske varmen* Dear weather, Please fix the bug that causes Bergen, Norway to overheat during nights. Thanks in advance. Endret 28. juli 2006 av PT Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Jeg støtter dette forslaget (hovedinnlegget) fullt ut, kanskje det faktisk også kan tjene til seriøsiteten på kategoriene som blir flyttet fra OT Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Ser frem til disse forbedringene (hovedinnlegg), ser ut som at forumet begynner å nærme seg voksenalder Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Amen og alt det der fra min side Lenke til kommentar
master air Skrevet 31. juli 2006 Del Skrevet 31. juli 2006 Støtter Ueland og Robbie sitt forslag. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 Til informasjon så ble Juss lagt til i oversikten for noen dager siden, er det noe vi har glemt nå tro? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Jeg kan ikke se noe som mangler, jeg bare gleder meg. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Når kan vi håpe at "Samfunn" -forumet er på plass? For det kommer vel? Jeg gleder meg hvertfall og støtter de fleste av de foregående forslagene fullt ut. Men jeg synes at "Mat & Drikke" og "Helse" passer bedre sammen enn "Sex og samliv". Egentlig synes jeg "Mat og Drikke" og "Helse" er altfor nærtliggende og at "Mat og Drikke" ikke bør få egen kategori. Samtidig syns jeg ikke man skal ha "Helse" sammen med "Sex og samliv (som i: "Helse, sex og samliv") Samtidig synes jeg at seksuellt overførbare sykdommer skal bli diskutert under "Sex og Samliv" og ikke under en evt. "Helse" -kategori. Så det beste hadde kanskje vært om det av kategoriene: "Helse", "Mat og drikke" og "Sex og samliv" var "Helse" og Sex og samliv" og at alle tråder om seksuellt overførbare sykdommer ble snakket om i sistnevnte kategori. Bare et forslag. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Forumet vil dukke opp nå snart, i første omgang skal Helse få bli et eget forum, slik at vi får sett utviklingen litt ann Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Kategorien har nå blitt opprettet, forumtråd rundt det er opprettet her: https://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f...=0#entry6769947 Eventuell ris/ros kan tas der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg