Gå til innhold

Hvordan kopiere kontaktliste i MSN?

Anbefalte innlegg

Heisann! Skal bytte MSN adresse snart så da trenger jeg å flytte over kontaktene mine. Veit noen om en enkel måte å gjøre det på? Har hørt at det enkelt skal gå ann å kopiere den fra min nåværende MSN og over i den nye.

Veit noen om hvordan jeg gjør det? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå til Kontakter - Lagre direktemeldingskontakter...

Der vil du få opp en dialogboks der du velger navn på kontaktlisten, og hvor den skal lagre seg.

Når du deretter skal importere den nye kontaktlisten inn i den nye MSN-adressen din, navigerer du deg til Kontakter - Importer direktemeldingskontakter... og velger kontaktlisten du tidligere eksporterte.

En liten miniguide for MSN Messenger.

Endret av Kadmium
Lenke til kommentar

Der vil du få opp en dialogboks der du velger navn på kontaktlisten, og hvor den skal lagre seg.

Når du deretter skal importere den nye kontaktlisten inn i den nye MSN-adressen din, navigerer du deg til Kontakter - Importer direktemeldingskontakter... og velger kontaktlisten du tidligere eksporterte.

6559576[/snapback]

Hos meg heter det Lagre kontaktlisten... og Importer kontakter fra en fil..., men det er helt sikkert samme greien.
Lenke til kommentar

6559576[/snapback]

Hos meg heter det Lagre kontaktlisten... og Importer kontakter fra en fil..., men det er helt sikkert samme greien.

6559860[/snapback]

Det kommer sikkert an på hvilken versjon du benytter deg av.

Endret av Kadmium
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...