Knebel Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Jeg tillater meg allikevel å peke litt tilbake på min tidligere post, som desverre kom litt vekk i en tomannskrangel her i sted.. Jeg synes at artikkelforfatter bør gå litt i seg selv når det gjelder objektivitet i hans journalistikk. Link til min forrige post... Det blir sjelden røyk uten ild.. 40xEditer for å linke!! Endret 26. juli 2006 av Fhj Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 slutt på øl i lunchen. 6563484[/snapback] Dette tyder i hvertfall på at omveltninger kan være til det gode også 6563497[/snapback] Jepp, men husk at øl i lunchen er (eller har vært) ganske vanlig i Danmark,så en slik tilbaketrekning av et gode kan nok bli dårlig mottatt! 6563509[/snapback] Beklager OFf Topic, men får ansatte i Hardware Online nyte øl i lunch-pausen? Forøvig syns jeg det var et meget godt og oppklarende innlegg. Jeg har aldri vært helt inne i disse flametrådene fra side til annen, selv om jeg har sett ett eller annet. Lenke til kommentar
knatten Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Jeg har aldri hørt noen eksplisit be oss om å ikke drikke øl i lunchen, men jeg har aldri sett noen gjøre det heller! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Jeg har aldri hørt noen eksplisit be oss om å ikke drikke øl i lunchen, men jeg har aldri sett noen gjøre det heller! 6565311[/snapback] Ikke lett øl engang ? Lenke til kommentar
knatten Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Ikke lett øl engang ? 6565318[/snapback] Nix. Men jeg tror ikke øl er så godt til brødmat uansett. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Dersom man kan betrakte en uhøytidelig poll fra hw.no om alderen til medlemmsmassen som statistisk relevant, svarer 75 % at de er under 20 år...til sammenligning er 41 % av brukerne på itpro under 20. Trekk konklusjonen selv. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=180132&hl=+alder 6560998[/snapback] Og du trekker konklusjoner fra den "userriøse" delen av forumet. Vær kritisk til dine kilder før du trekke konklusjoner. 6561019[/snapback] Så vi får ikke lov å flame Itpro, men Itpro kan flame oss? T.o.m på vårt eget forum? Lenke til kommentar
Atmozpheric Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Og du trekker konklusjoner fra den "userriøse" delen av forumet. Vær kritisk til dine kilder før du trekke konklusjoner. Tallene våre kommer også fra den "useriøse" delen av forumet Å sammenligne alder vil jeg ikke kalle å "flame" Endret 27. juli 2006 av Atmozpheric Lenke til kommentar
knatten Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Så vi får ikke lov å flame Itpro, men Itpro kan flame oss? T.o.m på vårt eget forum? 6565901[/snapback] Ingen får lov å flame noen. Så enkelt er det. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Og du trekker konklusjoner fra den "userriøse" delen av forumet. Vær kritisk til dine kilder før du trekke konklusjoner. Tallene våre kommer også fra den "useriøse" delen av forumet Å sammenligne alder vil jeg ikke kalle å "flame" 6565985[/snapback] Siden deres er sikkert bra, men mange artikler holder litt dårligere kvalitet, iallefall i forhold til Hardware sine. Som ofte er veldig konstruktive og godt forklart. Så er det mye gammalt på Itpro sine sider, alt for mye. Det er svært få tester av nyere dato, noe som er litt synd. Det er kanskje derfor folk velger å være her istedet. Det er ikke flaming, det er kritikk. Noe som et nettsted skal tåle. Lenke til kommentar
Atmozpheric Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Siden deres er sikkert bra, men mange artikler holder litt dårligere kvalitet, iallefall i forhold til Hardware sine. Som ofte er veldig konstruktive og godt forklart. Så er det mye gammalt på Itpro sine sider, alt for mye. Det er svært få tester av nyere dato, noe som er litt synd. Enig med det du sier der. Kvaliteten kunne vært bedre, også kvantiteten er på smertegrensen synes jeg. Men som sagt så får ingen betalt for å skrive artikler, og da blir kvaliteten deretter. Det er kanskje derfor folk velger å være her istedet. Du vet, det går an å besøke flere nettsteder på en gang. Man må ikke bare holde seg til et og samme nettsted. Selv leser jeg nyheter på hardware.no. Det er ikke flaming, det er kritikk. Noe som et nettsted skal tåle. Så klart, vi tar godt i mot kritikk da det hjelper oss å forbedre nettstedet etter hva brukermassen er ute etter. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Jeg har kun lest førstepost, og det som var linket til. Fordi internett er et media som er på vei opp (i motsetning til aviser), tviler jeg svært sterkt at innsparinger vil ha store konsekvenser for hw.no Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Er det ikke litt patetisk at flere på IT-pro kommer inn på forumet til HW.no for å forsvare seg selv? De føler kanskje de har noe å forsvare? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Kan nesten virke som ITpro er hw-forumets nye ocshoot. Virker som om det er ondt blod her. Lenke til kommentar
Atmozpheric Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Er det ikke litt patetisk at flere på IT-pro kommer inn på forumet til HW.no for å forsvare seg selv? De føler kanskje de har noe å forsvare? 6597542[/snapback] Er det patetisk å forsvare seg selv? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Er det ikke litt patetisk at flere på IT-pro kommer inn på forumet til HW.no for å forsvare seg selv? De føler kanskje de har noe å forsvare? 6597542[/snapback] Er det patetisk å forsvare seg selv? 6597966[/snapback] undres hva du gjør når en person kommer mot deg med pistol eller kniv. Tenker at det er patetisk å forsvare seg selv, eller forsvarer et angrep? samme i en diskusjon. Utsagnet ditt faller på sin egen urimelighet. Lenke til kommentar
Atmozpheric Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Når en diskusjon går over til å handle om det er riktig å forsvare seg selv i en debatt eller ikke, da er det ikke mye mer å snakke om. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Uttaler du deg på vegne av alle på IT-pro eller bare deg selv? Jeg synes det er innen for rimelighetens grenser å forsvare seg, men litt snodig når man trår over i et annet forum for å gjøre det. Lenke til kommentar
Atmozpheric Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Begge deler. Jeg kan komme med personlige meninger også, jeg er ingen robot. Et annet forum? Er det ikke i dette forumet vi snakker om ITpro nå da? Endret 1. august 2006 av Atmozpheric Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Jeg forstår lissom ikke helt hva man diskuterer her, men det ser iallefall gøy ut Lenke til kommentar
deleder Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Jeg forstår lissom ikke helt hva man diskuterer her, men det ser iallefall gøy ut 6599082[/snapback] Haha, les hele tråden du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå