umy Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 :: diskusjonstema :: syns det begynner å bli litt trangt på hovedkortene for tiden, ekke mye plass igjen.. (jeg tenker ikke på at jeg har fylt opp mitt hk med kort, ram osv men om det blir plass til mer kretser chiper, kondensatorer, transistorer o.l ) blir dette no problem i fremtiden tror dere?? må vi ha større hovedkort? eller blir de feite kladder? Lenke til kommentar
Seth Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Regner med at selve hovedkorte blir litt større. Men samtidig så klare vi å lage mindre delere. Men se f.eks forskjellen på gf4 ti 4200 og ti4600, er litt lengde forskjell der. Og no når agp 8x kommer så blir jo det en ny "standard" der. Vi får se om ikke pci også blir byttet ut etter hver. Hva andre mener da? Lenke til kommentar
jall| Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 de fleste hovedkort har jo somregel integrert en del ting som lyd/lan osv, og man får jo plass hvis man har et stort kabinett, og når det gjelder om et kabinett er stort eller lite, så gjelder det mest dybden (sett forfra) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå