Doktor Progg Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg skal sette opp trådløst nettverk i heimen og trenger noen tips. Jeg har bestilt trådløs router fra Nextgentel men trenger også et trådløst nettverkskort til PC'en (PCI). PC'en vil stå i annen etasje mens routeren i første. Det er snakk om ca 20-25 meter i distanse. Noen som har erfaringer med følgende kort: D-Link AirPlus Extreme G 108 Mbps, Wireless PCI SMC EZ Connect Wireless G PCI 108 Mbps 802.11g, WPA, RP-SMA kontakt 3Com 11a/b/g Wireless PCI 54/108 Mbps 802.11a/g, WPA/WPA2, WMM, Extended Range Andre som anbefalses (i samme prisklasse som de over)? Takker for hjelp! Lenke til kommentar
shutout Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg skal sette opp trådløst nettverk i heimen og trenger noen tips. Jeg har bestilt trådløs router fra Nextgentel men trenger også et trådløst nettverkskort til PC'en (PCI). PC'en vil stå i annen etasje mens routeren i første. Det er snakk om ca 20-25 meter i distanse. Noen som har erfaringer med følgende kort: D-Link AirPlus Extreme G 108 Mbps, Wireless PCI SMC EZ Connect Wireless G PCI 108 Mbps 802.11g, WPA, RP-SMA kontakt 3Com 11a/b/g Wireless PCI 54/108 Mbps 802.11a/g, WPA/WPA2, WMM, Extended Range Andre som anbefalses (i samme prisklasse som de over)? Takker for hjelp! 6559440[/snapback] D-linken kan jeg ihvertfall anbefalle. Har både en i mediasenteret mitt og en i laptoppen (PCMCIA dog) og begge fungerer veldig bra! Lenke til kommentar
Doktor Progg Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 D-linken kan jeg ihvertfall anbefalle.Har både en i mediasenteret mitt og en i laptoppen (PCMCIA dog) og begge fungerer veldig bra! 6559459[/snapback] Høres bra ut. Noen andre som har noen innspill? Lenke til kommentar
Doktor Progg Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 D-linken kan jeg ihvertfall anbefalle.Har både en i mediasenteret mitt og en i laptoppen (PCMCIA dog) og begge fungerer veldig bra! 6559459[/snapback] Høres bra ut. Noen andre som har noen innspill? 6559759[/snapback] Da har jeg bestilt D-link kortet. Lenke til kommentar
pine Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Bruker de billigste fra cnet, funker fett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå