Highsky Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Er i en dialog med nexgentel angående hva prisen på bredbåndstilbudet dems var i tiden før 20.08.05. Jeg hadde bestilt, men ikke tatt vare på prisopplysningene og var sikker på at jeg bestilte akkurat under 500 kroner. Det hadde da satt opp prisen og forandret på hastigheten etter rundt 22.08.05. Jeg antok prisen var rundt 498,- og den nye ble 518,- Så jeg lurer på om noen har tatt vare på eller vet hva man fikk for like under 500-lappen på den tiden og hva hastigheten var. Takker for svar. Roger... Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 slutt å ta den månedlige Twixen, så har du spart opp differansen. Helt ærlig, 20 spenn er ikke noe å stresse over. Lenke til kommentar
Highsky Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 slutt å ta den månedlige Twixen, så har du spart opp differansen. Helt ærlig, 20 spenn er ikke noe å stresse over. 6559421[/snapback] Vet det ikke er mye penger å spare, det er kun prinsippet det er snakk om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå