hardmongo Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 får ikke sove, så jeg åpnet noen gamle bilder i ps... jeg vet egentlig ikke hva jeg synes om resultatet.. det er mulig jeg har holdt på med det for lenge, og er for trøtt til å vurdere det selv. jeg legger det ut så kan dere bestemme om det er bra eller dårlig hmm... jeg kan jo også legge med et portrett jeg tok tidligere i dag (i går) Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Likte det med røret, selv om himmelen ikke gjorde seg helt i mine øyne. Helt OT: Objektivet ditt, 10-800 ?! Hva kostet det, og, fins det? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Begge bildene er vellykket. Portrettet har fine toner, og posituren er klassisk og komposisjonen er ren. Det røret har nesten en skrekkfilmaktig aura rundt seg, og da sier det seg selv at PMnormal liker det. Godt jobba, som vanlig fra hardmongo. Lenke til kommentar
conspiracy Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Tror jeg hadde likt bilde nr 2 enda bedre uten det "spøkelset", fikk en fin stemning av det (dont ask), liker sånne tema, et gjennomført og stilig bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå