maritimeD70 Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Fotoet er fra sommerpalset til Rama V, på øya Koh Sichang i Thailand. En liten historie bak blomsten vi ser: Denne blomsten hadde tidligere navnet "Lan Tom" som betyr (på Thai) "ikke bra". Dronningen i Thailand ga den nytt navn for 5-6 år siden, i dag heter blomsten "Rewaladee" og betyr "alt godt". Det endret seg virkelig i positiv retning. Fotoet er redigert og resized i PS2. (Ps. har brukt vater denne gangen) Kommentarer er velkommen. MVH Terje Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Friske farger og artig utsnitt. Jeg liker bilder som dette, og jeg merker formelig hvordan det lokker meg til å ta turen ut av huset. Bare synd at jeg ikke møtes av like spennende fotomotiver da. Det er en antydning til skeiv horisont, selv om det ikke kan avgjøres uten kjennskap til stedet. Det betyr likevel ingenting, og gjør kanskje t.o.m. bildet enda bedre. Fint. Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Fint bilde rent teknisk synes jeg, gode farger og fokus, kaaaanskje heller tårnet litt mot høyre? Kanskje synes jeg også du skulle ha jaget vekk folka, i alle fall de tydelig vestlige turistene Hadde det ikke vært for de to røde shortsene hadde jeg sikkert ikke lagt så mye merke til mannen i midten heller. Endret 26. juli 2006 av Fulgu Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg synes det blir helt feil uten turistene. De er en viktig del av bildet for min del. Jeg forsøker altid å putte noen mennesker inn i reisebildene mine. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg likte det, spessielt med friske farger. veldig bra tatt Lenke til kommentar
maritimeD70 Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 Fotoet er fra sommerpalset til Rama V, på øya Koh Sichang i Thailand. En liten historie bak blomsten vi ser: Denne blomsten hadde tidligere navnet "Lan Tom" som betyr (på Thai) "ikke bra". Dronningen i Thailand ga den nytt navn for 5-6 år siden, i dag heter blomsten "Rewaladee" og betyr "alt godt". Det endret seg virkelig i positiv retning. Fotoet er redigert og resized i PS2. (Ps. har brukt vater denne gangen) Kommentarer er velkommen. MVH Terje 6559010[/snapback] Takk for tilbakemeldinger. Selv synes jeg folkene kan være tilstede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå