Gå til innhold

HW-Lan 06: Noen spm. om HW-lan


Anbefalte innlegg

Jeg har noen spørsmål rundt HW-lan:

 

 

Er det mulig å ha en hylle på den plassen du sitter på?

 

Blir det solgt noe mat der? (f.eks: pølser, brus, hamburgere osv)

 

Hvor kan man sove? elns

 

 

Ikke si ''det blir som på TG'', for jeg har ikke vært der og kan ikke vite hvordan det var.. Forklar heller.

 

Takk på forhånd. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva faen skal du med en hylle? Som regel har man med seg en standard størrelse PC, skjerm, tastatur og mus pluss et par bagger med klær og annet stasj. Har aldri hatt problemer med plass på et av de titalls lanene jeg har vært på. Med mindre du planlegger å ta med deg Aschehougs Samlede Verker samt. Sagan om Isfolket foreslår jeg at du driter i IKEA-prosjektet ditt ;)

Lenke til kommentar
Hva faen skal du med en hylle? Som regel har man med seg en standard størrelse PC, skjerm, tastatur og mus pluss et par bagger med klær og annet stasj. Har aldri hatt problemer med plass på et av de titalls lanene jeg har vært på. Med mindre du planlegger å ta med deg Aschehougs Samlede Verker samt. Sagan om Isfolket foreslår jeg at du driter i IKEA-prosjektet ditt ;)

6558922[/snapback]

 

Det har vel ikke noe med det å gjøre. Det er vel noe i samme duren som hvem har best grill-dress på camping plassen.

Lenke til kommentar
Jeg har noen spørsmål rundt HW-lan:

 

 

Er det mulig å ha en hylle på den plassen du sitter på?

 

Blir det solgt noe mat der? (f.eks: pølser, brus, hamburgere osv)

 

Hvor kan man sove? elns

 

 

Ikke si ''det blir som på TG'', for jeg har ikke vært der og kan ikke vite hvordan det var..  Forklar heller.

 

Takk på forhånd. :)

6558846[/snapback]

Hylle: Ja, det er mulig å ha med hylle.

Og hylla vi hadde på TG var egentlig veldig kjekk å ha, selv om den nesten kolapsa :p

Den ekstra plassen er utrolig god å ha, selv om du egentlig ikke treger den...

 

Mat: Tror ganske sikkert det blir solgt mat der, men det blir sikkert som på tg :p

Det vil si at det sikkert blir dyrere en mat fra butikken...

 

Sove: Det blir egne ommråder til å sove på tror jeg da.. vet ikke helt egentlig...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Mat: Det vil være mulig å få tak i mat selvsagt, og det blir nok en god overraskelse til alle som lurer på denne biten for vi har fått til veldig masse på denne biten, men jeg kan ikke si noe mer enn det grunnet at lekasjer kan medføre uheldige situasjoner for oss :)

 

Sove: Det vil være et alternativ til alle som ønsker å sove, det er muligheter for sove plasser og det vil ikke bli luksøriøst, men det vil samtiditig bli bedre enn å sove i sin egen stol eller over tastaturet, det samme gjelder her som med maten, vi kan ikke gi ut for mye info, men det blir helt sikkert soveplasser til alle på lan-et :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...