riktig Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Siden dette er Strømmens mest fotograferte motiv kan man like godt rive i et bilde til. Det slo meg at jeg aldri har tatt bilder av den om natten, og lot det PMnormal kaller goth-romantikeren i meg komme fram. Resultatet ser man her. Det er mange forskjellige lyskilder her, og det bidrar til å skape denne snodige stemningen. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Det ble veldig bra mann som lusker rundt på kirkegården om natta Lenke til kommentar
Bjoernstad Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Knalltøft!! Kjempefin vinkel på kirka og bra cropping. Det bildet der likte jeg. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Likte lyset - kanskje spesielt blåskjæret som fremhever konturene.. Noe som ødelegger litt er den plakaten som henger på kirkedøra, da.... Forøvrig et helt standard kirkebilde.. Kanskje du skulle valgt en annen vinkel... ? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Henger meg ikke så opp i detaljer på dette bildet, så den lappen gjør ikke noe for meg. Det er et godt eksempel på et godt kirkebilde tatt om natten. Snop for goth-romantikere dette her, Sir. Selv lar jeg goth-romantikeren i meg hvile disse vakre sommerdagene vi har her vest for tiden. Likevel lar jeg meg inspirere av dette bildet til å gjøre noen nye fremstøt mot distriktets kirker snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå