edahl Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Hei! Jeg lurer på om det er vanlig for oss vanlige dødelige å få satt opp et system for å motta donasjoner via SMS? Det er for et forum. Det er registrert firma på det for å få .no-domene, om det skulle gjøre det noe lettere, jeg vet ikke. Vet dere? Hvor må jeg evt. henvende meg, osv. Eivind Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Vi er fortsatt interessert i tips her! Det vi trenger er vel en SMSgateway, noe som ofte koster litt for mye.. Serlig når vi kun regner med å få inn mellom 100,- og 200,- i måneden Lenke til kommentar
Mow Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Slår meg på her... Eneste jeg har funnet hittils er infoplus, men disse tar 40% av fortjeneste, så om noen vet om noen bedre så skrik ut Oh, holdt på å glemme: www.infoplus.no Etter jeg har lest litt på siden så vil jeg også nevne at etter de har tatt 40% så kommer 25% moms av gjenværende beløp etterulgt av 30% til operatørene etter det igjen... Blir ikke mye penger igjen da Endret 28. juli 2006 av Mow Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Jeg bruker Smsklubben til å motta donasjoner i forumet. Som sagt så forsvinner mye av penge andre steder når man bruker sms som donasjonsmåte. Når en bruker sms klubben betaler man 30 kroner i uka og kan da opprette egne sms tjenester, konkurranser, abonement, og i tillegg får en en egen sms kiosk hvor en kan tjene penger på å selge ringetoner osv. Vet ikke hva slags forum du har men kan paypal være et alternativ? Det skal et stor volum til for å tjene en del penger på sms. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå