antiloop Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Er det mulig å bruke joystick eller pad til dette spillet ? Finner ikke noe i oppsettet eller i hjelpefilen! Finnes det en patch eller noe som kan fikse dette problemet??? Lenke til kommentar
TST Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-18 23:37, skrev Reborn:ja ! Hva er det for et svar? Kan du ikke hjelpe han ettersom du tydeligvis vet hvordan. Lenke til kommentar
abel Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Dette er noe jeg oxo lurer på. Hvordan kan man effektivt styre flyene feks? Mulig jeg er superkløne men jeg syns vaffal at det er et ******* å holde dem i lufta med tastatur. Noen som har noen kloke ideer? :smile: Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Gå inn på options, så controls. Der går du videre inn på "air" eller hva det står. Der ser du at det står W, S, A, D for fram, tilbake, høyre og venstre for kommandoer. Trykk på dem med musknappen en etter en, og beveg joysticken retningen kommandoen gjelder (Det kommer tydelig fram at joysticken har erstattet tastaturet for de gjeldende tastene). Deretter trykk save og fortsett spillet - med joystick. PS: Du kan fortsatt bruke tastaturet i tillegg, ved å bruke det neste feltet på linjen i stedet for de allerede gjeldende bokstavene. Litt vanskelig å forklarer når jeg sitter mange timer fra spillet, men du skjønner hva jeg mener når du prøver. Lenke til kommentar
abel Skrevet 22. oktober 2002 Del Skrevet 22. oktober 2002 Jeg forstår utmerket godt hva du mener. Hjertelig takk :smile: :smile: :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå